Hi allemaal!
Ons meisje sliep de laatste 2 weken vrijwel ‘door’, alsin: kreeg tussen 11 en 12 de laatste fles en sliep dan door tot 5 uur. Vervolgens flesje en sliep ze weer tot 8 uur/ 8.30uur. Zelfs met die hitte vorige week waar ze erg veel last van had.
Nu merk ik al een aantal dagen dat ze in een sprongetje zit (sprong 2, ze is deze week 8 weken oud). En nu ineens komt ze weer terug op haar oude tijden.. om 03.00u en om 06.00.
Herkennen meer mama’s dit bij hun kindje met sprong 2 waarvan kindjes eerst doorsliepen?
Ze heeft normaal ook de normale ‘katoene’ puckababy aan, maar door de warmte van vorige week ligt ze momenteel nog in de 0.25 puck a baby slaapzak. Deze is een stuk dunner en heeft ze meer beweeg ruimte in omdat dit echt een aparte flexibele stof is. Nu zetten wij iedere dag heel de dag haar raam open en is het al een paar nachten 23 graden (was 25) op haar kamertje. Kan het zijn dat ze het misschien koud heeft, dat ze daarvan wakker word? Of is 23 graden prima voor een 0.25 puckababy met korte mouw romper?
Ik ga even dingen er achter zoeken he, haha. In de hoop dat dat het is en ze weer doorslaapt. 😂
Gelukkig hoeft mijn vriend nog maar 2 dagen te werken en dan heeft hij 3 weken vakantie 🤭