9 Reacties

16 dagen geleden

Heel herkenbaar dit.. was ook van plan tijdelijk even te stoppen met de oefenhapjes of deze al in de ochtend te gaan geven zodat het overdag nog verwerkt kan worden door de darmpjes..

16 dagen geleden

Oh heel herkenbaar! Dan is dat het. Onze dochter wilde om 04:00 niet meer slapen vanmorgen. Dan zal het de darmpjes wel zijn door de hapjes.

16 dagen geleden

Herkenbaar en wij zijn niet gestart met oefenhapjes. Misschien toch weer een fase van de darm rijping?

15 dagen geleden

Bij ons is zijn poep en darmkrampen juist veel beter geworden sinds de hapjes maar idd wel die hele harde scheten Ik denk dat het komt omdat hij meer rolt en zn voeten pakt in z'n slaap. De beweging g zorgt dat de lucht in z'n darmen loskomt. Denk ik!

14 dagen geleden

Ik denk dat de krampjes van zoveel drinken komt. Hier precies hetzelfde verhaal… hij drinkt ook alles op, al is het 90 of 180 ml idd! Maar slaapt daarna wel weer verder. Ik denk dat de honger te maken heeft met sprong 5. Ze zijn een stuk actiever en ‘s nachts veel te verwerken, waardoor ze vaker wakker worden en ook wel een stukje nabijheid willen. Als je ook ziet wat ze dan allemaal kunnen.. de volgende dag. Dat is veel voor zo’n baby! Even doorbijten denk ik zomaar 🥲 Geef jij dus ook altijd een flesje als jouw kindje wakker wordt?

14 dagen geleden

De buikpijn is heel herkenbaar. Begint begin van de avond, dan kan ze het uitschreeuwen van de pijn. En na een paar flinke scheten lijkt ze dan weer iets te ontspannen. Zo sneu! We zijn nog niet met hapjes begonnen, dochter is 22 weken.

6 dagen geleden

Reactie op Elleszzzz

Ik denk dat de krampjes van zoveel drinken komt. Hier precies hetzelfde ver ...
Ja ik probeer wel eerst te troosten, wiegen en weer terug leggen. Maar merk wel snel genoeg of dit lukt of niet. En anders gaat er een fles in. Ze komt nu vaak nog 2x per nacht, ergens rond 23 uur en rond 5 uur.

6 dagen geleden

Hoe gaat het met jullie kleintje en de krampjes? Ik was begin van de week bij het CB geweest en gevraagd wat betreft de krampjes en extra flessen. Ze gaf aan dat ik jou wel hapjes moest blijven aanbieden omdat ze er waarschijnlijk wel aan toe is en gewoon honger heeft. Ook in combinatie met de sprong waar ze nu in zit. Ik moet zeggen dat de krampen en scheetjes echt minder zijn. Ze eet nu een ijsblokje fruit en groente op een dag. De groente geven we vaak rond 15 uur zodat als ze krampjes krijgt dit eind van de middag is en niet als ze haar nacht in gaat. Ik probeer van het weekend langzaam iets meer te geven en hoop dat ze dan de nachtflessen weer overslaat of kunnen afbouwen 😅

5 dagen geleden

Hier precies hetzelfde! En we zijn al een paar weken geleden gestopt met hapjes omdat z’n darmen het niet aan konden. Toen werd het weer rustig en sinds een week heeft hij mega veel krampen en obstipatie opeens..