9 Reacties

2 maanden geleden

Ik herken het! Mijn zoon van nu 14 weken heeft ook ineens weer meer last. Poept nog maar eens in de zoveel dagen en laat veel stinkscheetjes. Ik las eerder soortgelijke verhalen en dat het mogelijk te maken heeft met het rota vaccin. Heeft jouw kindje die recent gehad? Misschien heeft dat er iets mee te maken!

2 maanden geleden

Reactie op Mirjam9324

Ik herken het! Mijn zoon van nu 14 weken heeft ook ineens weer meer last. P ...
Nee, wij hebben de keuze gemaakt rota niet te geven dus dat is het hier niet, wel deze week de andere prikjes gehad

2 maanden geleden

Ik lees het wel meer rond deze leeftijd. Wellicht heeft het met een sprongetje te maken? Die van mij wil duidelijk meer drinken in de avond en lijkt sindsdien ook meer krampjes te hebben ‘s avonds

2 maanden geleden

Wij hebben precies hetzelfde met dezelfde leeftijd. Ook soms krampjes overdag en weer ontroostbaar

2 maanden geleden

Hier ook! Mijn zoontje is 13 weken.. gebruik al een tijd omneo en dat ging super goed.. Sinds afgelopen dagen weer krampjes, lastige poepen.. zo sneu..

2 maanden geleden

Wat super rot voor al onze kindjes, maar ik ben wel blij met de herkenning! Hopelijk is het maar eventjes zo rond het sprongetje en ebt het snel weer weg…

2 maanden geleden

Hier ook herkenbaar. Mijn dochter (vandaag precies 13 weken) krijgt borstvoeding en heeft precies dezelfde klachten. Heel zielig. Ze moet veel moeite doen om scheetjes te laten en ze stinken ontzettend. Haar vaccinatie krijgt ze pas deze week

2 maanden geleden

Hier dus ook.. maandag zou sprong beginnen en sinds die nacht krampaanvallen gehad afgelopen dagen. Zojuist ook in de nacht weer. Overstrekken en pijn. Het lukte met net om hem even te laten ontspannen en zijn benen omhoog te duwen met zijn kont in de lucht. Toen kwam er een scheet vrij en was het weg.. maar heeft dit met zijn sprong te maken? Wat bijzonder dat meerdere mensen dat nu rond deze leeftijd weer hebben. Hoop dat het snel klaar is.. kindje is 15 weken vandaag

2 maanden geleden

Hier ook met (precies) 3 maanden ineens weer 2 nachten waarin mijn zoon extreem erge darmkrampen had - ook na het al een tijdje veel minder te hebben gehad. Maar na die 2 nachten was het over en sindsdien (3 weken later) ook helemaal geen buikkrampjes meer gehad. Dus hopelijk is het bij jouw dochter ook van tijdelijke aard!