8 Reacties

10 dagen geleden

Otrivin een uitzuiger met mondstuk werkt vinden wij veel fijner dan zo'n peer. Heeft hier echt heel erg geholpen! Voor slapen en drinken was het neusje dan vrij. Verder had ik ook alles wat jij beschreef gedaan maar hielp niet genoeg.

10 dagen geleden

Reactie op BrittWigink

Otrivin een uitzuiger met mondstuk werkt vinden wij veel fijner dan zo'n pe ...
Ik zag deze ook inderdaad! En wat is hiervan het verschil dan met een neus peertje? Want je zuigt het er allebei mee uit

10 dagen geleden

Reactie op KleineFreek24

Ik zag deze ook inderdaad! En wat is hiervan het verschil dan met een neus ...
Wij vinden hier allebei dat je met 2x zuigen al het snot weg hebt. Ons zoontje moet ook niet meer huilen. Je kan het mondstuk in je mond doen en hebt beide handen vrij om hem gericht in het neusgat te doen. Ik zou het echt aanraden! En je hoeft geen losse opzetstukken te kopen. Zitten er 2 bij maar die kun je prima schoonspoelen met heet water.

10 dagen geleden

Reactie op BrittWigink

Wij vinden hier allebei dat je met 2x zuigen al het snot weg hebt. Ons zoo ...
Dankjewel! Ik ga het straks uit mijn werk meteen halen zodat ik het vanavond kan gebruiken. Helaas moet ze vandaag naar de opvang waardoor ik het overdag nog niet uit kan proberen.. al hoewel ik eigenlijk verwacht dat ze naar huis gaan bellen om te zeggen dat het niet gaat met haar. We gaan het zien! 🥺

9 dagen geleden

Ik weet niet hoe oud je kleintje is maar hoewel ze aangeven vanaf 6 maanden, smeer ik sinds 4,5 maand bij verkoudheid een heel klein beetje Luuf onder zijn voetjes en dat werkt voor hem in combinatie met het bed omhoog heel goed. Ik denk dan maar als het vanaf 6 maanden op de borst mag, dan kan onder de voetjes in de slaapzak echt wel iets eerder. Maar dat is persoonlijk natuurlijk!

9 dagen geleden

Een ui in 4 stukken snijden en boven haar bedje zetten!

9 dagen geleden

Reactie op Philautia

Ik weet niet hoe oud je kleintje is maar hoewel ze aangeven vanaf 6 maanden ...
Mijn dochtertje is over 2 weken 6 maanden! Ik vraag me altijd alleen af hoe het onder de voetjes in een slaapzak kan werken haha, ik snap dat nooit. Zo ver ruiken ze dat toch niet 🙈

9 dagen geleden

En een ui op de slaapkamer? 🫣