7 Reacties

6 maanden geleden

Andere tips zijn ook welkom trouwens!

6 maanden geleden

Ja! Vorig jaar september geweest. Toen was onze dochter 4 maanden. Mooi park, mooie kamers en mooi zwembad. Het is wel massaal en toeristisch; maar ik vond dat vorig jaar niet storend. Mallorca is sowieso toeristisch dus niet meer dan op andere plekken (heb er een jaar gewoond). Je had altijd plek bij t ontbijt. Wij hadden alleen ontbijt, verder geen lunch en diner. Verder heel erg mooi uitzicht op het park, leuke restaurants eromheen en loopafstand tot het centrum van Cala D'or. Ik zou er zo weer heen gaan.

6 maanden geleden

Reactie op Renske_

Ja! Vorig jaar september geweest. Toen was onze dochter 4 maanden. Mooi par ...
Dank voor je reactie!

6 maanden geleden

Reactie op Renske_

Ja! Vorig jaar september geweest. Toen was onze dochter 4 maanden. Mooi par ...
Sorry dat ik inspring op je topic hoor, maar ik zie dat renske een jaar op Mallorca is geweest en ik was benieuwd of zij kan aangeven tot wanneer het lekker is om naar Mallorca te gaan qua weer en zwemmen, de vakanties worden vanaf eind september/begin oktober best een stukje goedkoper. Wordt het dan te koud? Thanks 馃槉

6 maanden geleden

Reactie op Chantal2023

Sorry dat ik inspring op je topic hoor, maar ik zie dat renske een jaar op ...
Eind september/begin oktober kun je nog prima naar Mallorca. De zee en het zwembadwater is dan heerlijk opgewarmd van de hele zomer. Destijds was het dan in de avond wel een lange broek soms. Maar goed altijd natuurlijk wel iets meer grotere kans op een regenachtige dag.

6 maanden geleden

Cala Dor azul garden inturotel zijn wij geweest 1 maand geleden Super leuk! Was heel fijn Wel handdoekje legen, want is heel druk In Cala dor genoeg te zien en ze zijn daar gek op kinderen

6 maanden geleden

Wij gaan hier toevallig heen in de eerste week van oktober!