21 Reacties

2 maanden geleden

hier hetzelfde !!!

2 maanden geleden

Hormonen zijn al uitgewerkt als goed is, miss even met je partner praten want dit klinkt niet echt goed

2 maanden geleden

Reactie op Ktjeee

Hormonen zijn al uitgewerkt als goed is, miss even met je partner praten wa ...
Ja we praten er ook wel over. En hij vraagt ook wel of hij iets kan veranderen. Maar ik zou niet weten wat helaas 😅

2 maanden geleden

Hier idemmmm!!

2 maanden geleden

Reactie op n_babyvr

hier hetzelfde !!!
En hoe gaan jullie ermee om? 🥹

2 maanden geleden

Reactie op MeiMama2024

Ja we praten er ook wel over. En hij vraagt ook wel of hij iets kan verande ...
Of zelf met iemand praten die je er bij kan helpen miss..

2 maanden geleden

Reactie op Sanne---

Hier idemmmm!!
Is het toevallig ook jullie eerste kindje?

2 maanden geleden

Hier ook veel mannen kunnen niet met kinderen of & baby's. Mannen begrijpen het vaak ook niet.

2 maanden geleden

Wij zijn juist meer naar elkaar toegegroeid. Heb het nog nooit zo leuk gehad met hem.

2 maanden geleden

Irriteer me eerder aan mn schoonmoeder die alles beter weet

2 maanden geleden

Reactie op Cerenb

Irriteer me eerder aan mn schoonmoeder die alles beter weet
Hahaha vooral deze en dan zeggen ; ik wil me er niet mee bemoeien maaaar...

2 maanden geleden

Hebben jullie voorbeelden wat er zoal aan schort? Asking for a friend 🤓

2 maanden geleden

Het enigste waar ik me mateloos aan stoor is dat de fles in de nacht altijd voor mij is nu toevallig paar dagen terug werd hij ook eens wakker maar laat hij de kleine liggen waarop ik boos zei van moet ik er nu echt serieus ook uit om de luier te wisselen... hij gaat er zo van uit dat mama wel wakker word😮‍💨 hij is zoiezo wel erg makkelijk in alles (doe ik straks/morgen wel) nee ruim gelijk tafel of aanrecht op

2 maanden geleden

Hier ook!! Vaak het gevoel dat ik alles alleen moet doen. En dat is niet erg, dat is prima. Maar hij bemoeit zich overal mee in mijn ogen 🥲 Merk wel dat nu ze ouder word en ook een beetje kan “spelen” hij wel meer met haar kan doen. Hopelijk wordt het beter voor je ❤️

2 maanden geleden

Reactie op Ktjeee

Hormonen zijn al uitgewerkt als goed is, miss even met je partner praten wa ...
Hormonen uitgewerkt? Het duurt 9-24 maanden voordat de hormonen weer volledig in balans zijn na de bevalling dus dat lijkt me sterk😅 @ts hier ook hoor! Niet altijd, maar op sommige momenten… Pffff. Ik probeer het te blijven uitleggen en ook aan te geven dat het door hormonen komt. Mijn man vindt het gelukkig niet erg😅

2 maanden geleden

Reactie op sunshine_

Hormonen uitgewerkt? Het duurt 9-24 maanden voordat de hormonen weer volled ...
Elke persoon is ook anders ik heb er iig geen last meer van ;)

2 maanden geleden

Ik ben echt erg moe en daardoor ook bozig. Kan enorm uit m'n slof schieten om niks. Doe nu ook eliminatie dieet erbij vanwege vermoeden kma dus nu heb ik ook nog eens enorme honger steeds en het gevoel dat ik zo bijna niets mag eten helpt niet. Mn man is de enige die er steeds is dus die krijgt het soms te verduren. Helaas 🫠

2 maanden geleden

Reactie op langnekoor

Wij zijn juist meer naar elkaar toegegroeid. Heb het nog nooit zo leuk geha ...
Hetzelfde hier. Maar ik moet zeggen dat ik weinig last heb van hormonen in de zin van stemmingswisselingen. Wel haaruitval, zweten en andere dingen. Tuurlijk soms reageer ik iets onaardiger, vooral als ik de hele nacht in de weer was en hij dan ook moe is de volgende dag 😂. Maar bij ons helpt praten heel erg, en ik biedt ook gewoon mijn excuses aan als ik inzie dat ik wat chagrijnig was. Nou moet ik zeggen dat mijn vriend echt alles oppakt in het verzorgen van onze dochter. Dus dat zit ook mee. Doet hij veel in huis en met je baby? Of vind je juist dat hij dingen niet goed doet?

2 maanden geleden

Ohh hier precies hetzelfde.. 🫣 voel dat het nu na 4 maanden eindelijk zakt.

2 maanden geleden

Hier nog 1, word gelukkig steeds minder maar vriend lief zit thuis vanwege werkconflict maar denkt dus dat die gelijk vakantie heeft en lang leve de lol, lekker heel de dag op de bank kan liggen TikTok filmpjes kijken en series en weet ik t allemaal kijken. Als ik wat vraag doet die het na 5 x vragen en dan vind hij het vervelend dat ik na 5e x vragen boos word…vriend sta gewoon op denk ik dan 😅 ook ik doe alle nachten vanwege borst voeding dus mijn slaap is ook niet echt ideaal maar moet wel zeggen dat als ik m roep ‘s nachts die op staat en gelijk alles doet wat ik vraag als ik het ff niet trek.. zo zijn er verder allemaal kleine dingetjes maar goed het is tegelijkertijd de beste papa voor ons zoontje en communiceren we heel veel Met elkaar over alles.. en proberen we nu ook meer samen te doen even lekker uiteten en oma die oppast, dat doet ons heel erg goed gelukkig. Dit heeft zeker met hormonen te maken! Maar misg idee om ook even lekker wat samen te gaan doen, even de deur uit dat doet je relatie wonderen ❤️