9 Reacties
één maand geleden
Gewoon proberen! Wij hebben die sinds 2 dagen ook weg gelaten. Ons zoontje krijgt nu 3x 180 + 6 en 1x 210 + 7
En ons zoontje sliep wel door en werd afgelopen dagen om 5 uur nachts wakker, maar dat komt omdat wij hem ook om 22:30 echt deden wakker maken en ook uit z’n diepe slaap haalde. Vonden we zo sneu.. en nu vanochtend was het half 7, dus het zal misschien ook wel wat wennen zijn
één maand geleden
Wij kregen op advies van het cb op te proberen om de laatste fles weg te laten soms slaapt hij dan door en soms niet en als we merken dat hij ‘s avonds nog honger heeft of hij wordt wakker geven we hem wel
één maand geleden
Hier hebben we t op n gegeven moment ook gewoon gelaten om te kijken hoe het ging en onze dochter sliep gewoon lekker door , ‘s nachts nog wel eens wat onrustig maar met speentje terug geven is t dan goed
één maand geleden
Hier nooit droomvoeding gegeven bij beide kids. Ze lagen altijd in diepe slaap en dronken niet of ze kwamen alsnog zelfde tijd. Kan je zelf beter vroeg naar bed voor wat uurtjes.
Wij hebben de 18.30 fles extra schep in gedaan of grotere fles (Hier kind zonder krampen en grote eter/drinker)
Nu slaapt hij deze week klokje rond zonder voeding. Bijna 4maanden
Ik zal het dus zeker proberen
één maand geleden
Bij ons had dit als gevolg dat de nachtvoeding steeds verder opschoof en dat hij zich uiteindelijk pas rond 6-7u ging melden. Hij gaat tussen 18 en 19 naar bed. Ik vond het dus een positieve ontwikkeling! Hij ging daardoor wel meer voeding vragen overdag. Daar waar hij er eerst 3-4 uur tussen kon laten werd dat 2 uur max. Hij dronk toen 7 flesjes overdag (grotere flessen pakte hij nog niet). Vond dat overdag best aanpoten maar nam het voor lief omdat hij dus wel al met twee maanden 12 uur achter elkaar kon slapen in de nacht zonder voeding (we moeten wel af en toe speen geven). Pas sinds vorige week zitten we op 5 flessen overdag, overdag elke 3-4 uur. Ik zou het gaan uittesten, je merkt snel genoeg wat het doet.
één maand geleden
Wij hebben hem gister niet gegeven en als resultaat kwam die om 23.30 maaarrrr sliep daarna door
Dus 1 fles minder zonder problemen. Erg bijzonder dat dat uurtje zo verl verschil maakt haha