Mijn dochtertje is nu 4,5 maand en sinds eergisteren begonnen er rode bultjes en vlekken in haar gezicht te komen. Ze jeuken. Ze is heel erg verkouden, hoesten, en diarree en ik had haar gezichtje doordat snot was aangekoekt met zwitsal babyolie schoon gemaakt. Dus dacht eerst een allergische reactie maar nu begint het ook op haar buik. Vandaag video gebeld met huisarts maar die maakte zich niet druk ik moest het aankijken ( wel verkoelende zalf mee gekregen ) maar kent iemand dit? Ik vindt het echt zoo erg 😢
Ik denk eczeem. Bij mijn zoontje speelt dat ook op als hij ziek of niet fit is. Daarnaast begint het nu ook wat guurder te worden buiten met de herfst in aantocht. Lekker vet houden, daarmee is het bij mijn dochtertje van 4 mnd ook weer wat weggetrokken.
Eczeem idd. Mijn oudste staat ook helemaal onder. Bij de apotheek kun je vrij cetomacrogol zalf halen. Dit krijgen wij icm hormoonzalf voorgeschreven van de kinderarts. Hiermee blijft het enigszins onder controle
Even een update. Het was geen eczeem of kinderziekte. Huisarts dacht een allergische reactie ik heb een koelzalf gehad en werkt super goed plekken zijn bijna weg
Helaas is de uitslag nooit weg gegaan en blijft het opspelen, dokter denkt geen eczeem heb al koelzalf en antibiotica zalf gehad maar niks werkt. Ik snap er echt niks van. Gebruik geen parfums meer in was, bad, etc