13 Reacties
één maand geleden
Snap heel goed dat je je zorgen maakt. Ik zou even cb bellen en anders toch weer de HA en desnoods doorverwijzen . Ik vind persoonlijk dat slijm niet oke is in ontlasting
één maand geleden
Mijn baby heeft al sinds begi n juli slijm en bloed. Kinderarts vindt slijm acceptabel en tegen normaal. Kan ook komen door infectie of tandjes bv. Bloed kan eenmalig door fissuurtje komen. Als het blijft is dat niet acceptabel en moet het onderzocht worden. Hoe het dus even i de gaten! Ps krijgt je baby bv of kv?
één maand geleden
Reactie op Didiiiw
Hij krijgt kunstvoeding. Nutrilon content krijgt hij
Mijn baby krijgt nutrilon duo, is de content voor koemelk ? Of stap je nu over op die peptie?
Ik twijfel nu dus .. mijn dochtertje heeft ook extreem last gehad van krampjes en lijkt dit nu de laatste dagen ook weer te hebben
één maand geleden
Reactie op Milanani
Mijn baby krijgt nutrilon duo, is de content voor koemelk ? Of stap je nu o ...
Nee pepti is voor koemelk. Content is voor hongerige baby’s. Ik twijfel om over te stappen op pepti.. hij is verder super vrolijk, drinkt goed en slaapt goed. T zijn echt alleen de scheetjes en slijmerige ontlasting..
Toen hij net geboren was gaven wij Hero en bij het overstappen op nutrilon heeft hij best wel wat last van gehad.. dat houd me nu ook een beetje tegen eerlijk gezegd..
één maand geleden
Reactie op Didiiiw
Nee pepti is voor koemelk. Content is voor hongerige baby’s. Ik twijfel om ...
Ja ik vind het dus ook een lastige, mijn dochtertje is ook vrolijk en slaapt ook goed nu dus ik ben ook bang om over te stappen. Maar ze laat ook veel (stink) scheetjes en is de laatste dagen weer aan het overstrekken.
Toen ik de eerste 3 maanden nog borstvoeding gaf (en ik dronk geen koemelk) had ze alsnog veel krampjes en slecht slapen dus vraag me af of ik er iets mee opschiet om over te stappen
één maand geleden
Reactie op mumofA24
Ik geef borstvoeding en zijn ontlasting ziet er ook vaak zo uit. Slijmerige ...
Dit heb ik ook. En maak me ooo geen zorgen