Goedenavond,
Ik zit een beetje met het volgende.
Onze zoon, geboren op 06-06, heeft in het begin best wat last gehad van krampjes. Dit is toen een hele tijd over geweest en is rond de 3 maanden weer begonnen. Nu heeft hij al een aantal weken erg last van vastzittende lucht en slijmerige ontlasting. Hij word ‘s nachts ook regelmatig wakker, begint te woelen en laat dan een paar scheten. Zijn ontlasting blijft soms een aantal dagen weg en komt dan een paar keer per dag, hier ligt hij dan soms ook wakker van omdat hij er last van heeft.
De scheetjes en de onregelmatige ontlasting maak ik me niet zo druk om maar wel om de slijmerige ontlasting. Hij heeft er ook al eens wat bloed bij gehad, toen zei de HA dat we ons geen zorgen hoefde te maken, het nog even aan moesten kijken en we anders maar eens voeding voor koemelk moeten proberen.. Inmiddels zijn we een aantal weken verder en blijft zijn ontlasting slijmerig. Koemelk allergie denk ik haast niet dat dat het is, hij is verder ontzettend vrolijk, drinkt goed ( tegenwoordig wat onrustig maar dat schijnt bij z’n leeftijd te horen?) en slaapt prima!
Zou het dan toch koemelk allergie zijn? Of toch wat anders? Of is dit volkomen normaal?
Het is ons eerste kindje dus heb geen vergelijkingsmateriaal….