17 Reacties

één maand geleden

Ik volg, vind het zo lastig he. Ze heeft het al snel te warm...

één maand geleden

Ik lees ook graag mee. Ik weet het ook niet zo goed. Ze zit nu net in mt 62 -koop ik dan een maat 62, of toch 68? En zo'n teddy achtig jasje, of toch meer water afstotend? In principe komt ze natuurlijk nooit echt in de regen... nougoed. Ben benieuwd naar jullie tips!

één maand geleden

Met dit weer een niet al te dikke trui en voetenzak als ze in het zitje/fiets zit. Een deken als ze in de bak ligt. Jasje is nog niet handig vind ik. Dat getrek om een jas aan te krijgen vind ik vervelend als ze nog zo klein zijn.

één maand geleden

Wij doen met dit weer het Engel jasje aan, perfect!

één maand geleden

Ik heb in maat 62/68 een dikke vest met rits (nog van de oudste) voor nu. Vanaf maat 74 heb ik een winterjas. Dan kan hij ook echt wat beter zelf zitten ook en is aantrekken makkelijker

één maand geleden

Ik heb vesten in verschillende diktes. Het is al gauw warm in de wagen. Vanmorgen (10 graden) had ze een lange mouw romper met een vestje aan. Met een redelijk dun dekentje. Ze was goed op temperatuur.

één maand geleden

Ik heb een zomerjas van prenatal. Voor nu prima in de wandelwagen en als het wat kouder word dan doe ik daar een dekentje over. Dit is een grote deken van 0.9 tog die ik eventueel nog dubbel kan doen afhankelijk van de temperatuur

één maand geleden

Jasje van engel. Wol reguleert temperatuur dus is dan vaak goed

één maand geleden

Engel jasje

één maand geleden

Ik heb nu een wollen romper, een wol broekje of boxpakje en een wollen vestje plus slofjes. Hij zit in draagzak en niet wagen, dus dat is warmer. Heb een disana jasje hangen voor als het kouder wordt. Verder heeft Engel mooie jassen en pakken, en ielm.

één maand geleden

Ook een engel jasje :)

één maand geleden

Ik heb een teddy jasje voor nu. Maar soms ook gewoon dikke kleding en dan ingewikkeld in een dikke wolle omslagdeken.

één maand geleden

Zomerjasje met delen erover. Winterjas staat al klaar want het is wel fris geworden, de zon is echt weg.

één maand geleden

Welke maat engel jasje hebben jullie nu? Ik vind het zo zonde om een jas te kopen en hem dan maar kort te laten dragen haha.

één maand geleden

Nu draagt ze vaker een trui met een grotere maat spijkerjasje erover heen 🤗👍

één maand geleden

Engel jasje is een succes!

één maand geleden

Reactie op Demi97

Welke maat engel jasje hebben jullie nu? Ik vind het zo zonde om een jas te ...
Ik heb gewoon een grotere maat gekocht! Je kan de mouwen gemakkelijk omvouwen en dat ie wat te lang is zorgt er alleen maar voor dat het lekker warm is :)