31 Reacties
4 maanden geleden
Hier een meisje die altijd mondjes terug gaf en een aantal voedingen veel spugen.
Wij gebruiken die van kruidvat. Moeten normaal 2 a 3 volle schepjes in maar doe er maar driekwart schepje in. Dochter heeft nu al meer dan een week niet meer gespuugd of mondje terug gegeven en is beter verzadigd
4 maanden geleden
Reactie op ingele88
Natuurlijk natuurlijk biologische johannesbroodpitmeel die werkt bij onze d ...
Hoe heet die? Die wil ik ook halen.. wat waren bij jullie de klachten?
4 maanden geleden
Dit heeft het spugen met 95% verminderd. Nu sinds een paar dagen over van Kruidvat naar nutrition, spuugt ze nog minder mee en heb je minder van nodig
4 maanden geleden
Reactie op ingele88
Ja stukken minder! Zit ook niet zoveel rotzooi in als die van het kruidvat
Ik ga deze zo halen.. wij hebben flessen van 120 is een mes puntje dan voldoende? En gewoon roeren met de vork of beter schudden? Wat is de beste manier van toevoegen..
4 maanden geleden
Reactie op Anoniempje07
Ik ga deze zo halen.. wij hebben flessen van 120 is een mes puntje dan vold ...
In voedingstoren vtv mengen dan met de mes roeren. Soms blijven er wel kleine stukjes over maar dat is niet tegen te houden.
Ik heb 120+4 met klein mespuntje.
Beetje aftasten hoe je kleine reageert
4 maanden geleden
Reactie op ingele88
In voedingstoren vtv mengen dan met de mes roeren. Soms blijven er wel klei ...
Merkte je snel verschil? Met welke fles en speen
4 maanden geleden
Reactie op ingele88
Ja binnen dag of 3.
Difrax small fles met d'r brown speen 2
Oh wij hebben ook dr brown flessen maar gebruiken nu de p speen dat zal sowieso te klein zijn. Heb jij 1 ook geprobeerd? Dan haal ik even een speen 2 zometeen.. welke flesvoeding hebben jullie?
4 maanden geleden
Reactie op Anoniempje07
Oh wij hebben ook dr brown flessen maar gebruiken nu de p speen dat zal sow ...
Ja 1 van d'r difrax flex maar dan deed ze er 40 minuten over. 1 van d'r brown heb ik niet geprobeerd.
Onze flesvoeding is omneo van nutrilon die schijnt ook al iets dikker te zijn.
Hou wel de poepluiers in de gaten want men zegt dat babys er wel darmkrampen van kunnen krijgen. Die van ons poept 1 x per 3 dagen maar heeft daar geen last van.
4 maanden geleden
Reactie op ingele88
Ja 1 van d'r difrax flex maar dan deed ze er 40 minuten over. 1 van d'r bro ...
Ik hoopte bij de biologische minder kramp.. de onze poept eens per dag soms een dag niet twijfel eerlijk gezegd wel of ze er soms last van heeft.. heb ook over omneo getwijfeld maar om nu beide uit te proberen ook heftig. Had je omneo al sinds de geboorte?
4 maanden geleden
Reactie op ingele88
Ja vanaf de 2e week en wij zijn er heel blij mee
Maar ondanks dat die dikker is dus niet voldoende tegen de reflux? Mag ik vragen waarom je er zo blij mee bent
4 maanden geleden
Reactie op Anoniempje07
Maar ondanks dat die dikker is dus niet voldoende tegen de reflux? Mag ik v ...
Nee dat was echt voor haar krampjes sinds we die gebruiken heeft ze geen last van krampjes door poepen en is haar ontlasting tot nu toe goed.( zondag 9 weken)
Heb je eventueel overwogen om naar een osteopaat te gaan? Deze mensen kunnen vaak ook wel wat voor je betekenen
4 maanden geleden
Reactie op ingele88
Nee dat was echt voor haar krampjes sinds we die gebruiken heeft ze geen la ...
Dank voor de tip! Al twee keer geweest maar toen had ze nog nauwelijks reflux klachten (is 3 weken geleden) misschien overwegen nog eens te gaan.. moet zeggen tot nu toe lijken de krampjes mee te vallen of ik heb die ook op de reflux gegooid 🥴