31 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op Anoniempje07

Dank voor de tip! Al twee keer geweest maar toen had ze nog nauwelijks refl ...
Normaal gezien merkt een osteopaat wel of of babys reflux hebben. Die van mij had het gelijk door en voelde ook een vernauwing waar ze zich nu op focust

4 maanden geleden

Reactie op Anoniempje07

Oh wij hebben ook dr brown flessen maar gebruiken nu de p speen dat zal sow ...
Mijn zoontje dronk ook nog met P speen maar met nutriton driekwart schep bij 120+4 lukte dat niet met de 1 speen, 2 speen gaat goed!

4 maanden geleden

Reactie op ingele88

Normaal gezien merkt een osteopaat wel of of babys reflux hebben. Die van m ...
Oh wat fijn! Hoe vaak ben je al geweest? Die van mij benoemde dat ze spanning voelde bij uiteinde maag. Heb vandaag de biologische jbpm binnen gekregen maar vind de gebruiksaanwijzing wel moeilijk.. moet je dit op een hele aparte manier gaan klaar maken 80 graden etc?

4 maanden geleden

Reactie op Anoniempje07

Oh wat fijn! Hoe vaak ben je al geweest? Die van mij benoemde dat ze spanni ...
Nee ik deed het vtv in m'n voedingstoren mengen dan water in magnetron volgens dit erbij en dan met mesje goed roeren. (,klontjes is onvermijdelijk) Uitleg is gebaseerd op etensgerechten waarvoor het verdikt wordt. Mijn dochter staat vol spanning bevalling heeft ook van 7 tot 12 mei geduurd..volgestopt met medicatie uiteindelijk 6 uur op 9 cm gezeten om alsnog op spoed keizersnede uit te komen. Hier blijkt de kleine erg last van te hebben was nog helemaal niet klaar voor de wereld 😅

4 maanden geleden

Reactie op Anoniempje07

Oh wat fijn! Hoe vaak ben je al geweest? Die van mij benoemde dat ze spanni ...
Oh pas 1 x geweest moet volgende week weer

4 maanden geleden

Merken jullie verbetering van de reflux klachten met jbpm? Zijn er dames die het hebben gemengd met borstvoeding?

4 maanden geleden

Reactie op Saar1705

Merken jullie verbetering van de reflux klachten met jbpm? Zijn er dames di ...
Hier zeker! Het spugen is met 99% verminderd. Hebben een veel comfortabelere baby

4 maanden geleden

Reactie op Dadinda

En weten jullie ook hoe je JBPM geeft als je borstvoeding geeft?
Met bv kan je van tevoren een papje maken met wat afgekolfde melk (half schepje Nutriton met +- 15ml melk). Op de nutriton verpakking staat dat je dit met een lepeltje kan geven, maar dat is natuurlijk niet te doen! Ik giet het papje nu in een flesspeentje (MAM maat 3)en geef die aan haar (als een soort "trechtertje"). Zo krijgt ze het super goed binnen! Spugen is bij ons ongeveer driekwart verminderd, moet nog wel alle adviezen zoals halfuur rechtop etc wel netjes doen.

4 maanden geleden

Mag ik vragen hoevaak per dag jullie die JBPM geven jullie kind? Is het bv 1x per dag of 2x of juist bij iedere voeding?

4 maanden geleden

Reactie op MH85

Mag ik vragen hoevaak per dag jullie die JBPM geven jullie kind? Is het bv ...
Bij iedere voeding

4 maanden geleden

Reactie op MH85

Mag ik vragen hoevaak per dag jullie die JBPM geven jullie kind? Is het bv ...
Iedere voeding