30 Reacties

vorig jaar

Hoi ik heb veel bij SHEIN besteld voor mijn foto shoot. Kost niet zoveel en je kan het evt ook gratis retourneren

vorig jaar

Vinted heeft ook leuke zwangerschapsjurken voor weinig geld. Wel advies het dan met dhl of dpd laten bezorgen. Dat zijn de snelste bezorgdiensten. H&M mama collectie is ook leuk en van de C&A ook.

vorig jaar

Vinted heeft wel wat leuke zwangerschap shoot jurken heb ik gezien

vorig jaar

Ik had toevallig vanochtend de zwangerschapsshoot ook bij een buitenlocatie. Onze fotografe adviseerde een neutrale beige tint. Ik heb deze jurk gekocht: https://www.boutiquebyjlk.be/collections/omslagjurkjes/products/jurkje-emma

vorig jaar

Ik heb mijne bij Temu besteld. Wel rekening houden met verzendtijf maar met de kwaliteit is niets mis. Prijs is ook goed betaalbaar

vorig jaar

Mijn fotograaf had een aantal jurken, deze vond ik het mooist en is van ‘Dit is Lot’ :)

vorig jaar

Weet niet wat je smaak is maar ik vind de jurken van love and wander heel mooi en die zijn ook na je zwangerschap nog mooi te dragen 🥰

vorig jaar

Ja ik heb de MOUSSELINE MAXI SHORT SLEEVE DRESS SAND of MOMA RUFFLE DRESS SAND Van mostwanted.nl

vorig jaar

Ik heb deze besteld van Gust en Gusto, ik heb hem ook nog in zandkleurige van Mostwanted, ga even kijken welke ik kies 😄

vorig jaar

Ik heb deze besteld bij shein, zit super mooi, hele fijne stof. Ik vind dat aangesloten heel vrouwelijk, dan hoef je niet bij elke foto je handen op je buik te hebben maar kun je ook meer spontane foto's maken. Maar dat is net wat je wil😊

vorig jaar

Ik heb deze gebruikt en die ben ik van plan op vinted te zetten nu. Dus laat het gerust weten als je hem ook leuk vindt ☺️ is van IBZ mode

vorig jaar

Ik heb deze gekocht op SHEIN, valt heel mooi in het echt ook🥰

vorig jaar

Ik heb deze gekocht, zit super mooi en niet duur. De goudkleurige knopen zitten niet op de jurk (staat ook aangegeven in de omschrijving) maar daar was ik alleen maar bij mee 😂 https://www.chic-et-classique.nl/shop-online/jurken/chique-zandkleurige-jurk-en-luxe-taille-5043/

vorig jaar

Reactie op mariska0204

Ik heb deze gebruikt en die ben ik van plan op vinted te zetten nu. Dus laa ...
Wat een mooie jurk! Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd 😊

vorig jaar

Hi! Heb zelf deze jurk aangehad, ga hem ook op Vinted zetten dus mocht je nog niks hebben 😊

vorig jaar

Reactie op Annickollie

Hi! Heb zelf deze jurk aangehad, ga hem ook op Vinted zetten dus mocht je n ...
Wauw! Waar heb je deze gekocht?

vorig jaar

Reactie op KJM_

Wauw! Waar heb je deze gekocht?
Hi! Heb hem zelf via Vinted ook gekocht ( die persoon had hem nooit gedragen) en nu 1x aangehad voor de shoot. Wil m zelf ook weer verkopen, het is een jurk van het merk : Seila Art Dresses.

vorig jaar

Reactie op Annickollie

Hi! Heb hem zelf via Vinted ook gekocht ( die persoon had hem nooit gedrage ...
Wat een onwijs prachtige jurk. Hij staat je heel erg mooi! Mag ik vragen waar jij op hebt gezocht op Vinted? Ik zoek ook een jurk voor en shoot maar krijg niet echt iets gevonden helaas..

vorig jaar

Reactie op xmarloesvo

Wat een onwijs prachtige jurk. Hij staat je heel erg mooi! Mag ik vragen wa ...
Bedankt wat lief! Ik heb hem nu zelf op Vinted gezet onder Boho jurk 😊

vorig jaar

Ik heb deze besteld via Boohoo en ga zaterdag een fotoshoot doen met mijn beste vriendin (en met mijn man haha)! Hij is ontzettend mooi! 🤩