6 Reacties

2 maanden geleden

Het zijn natuurlijk allemaal richtlijnen en elk kindje is anders. Is die van jou voorbij de 40 weken geboren? Ik ben met 41 weken bevallen en ik heb het idee dat mijn zoontje ook steeds een week voorloopt op wat ze zeggen.

2 maanden geleden

Reactie op kimEnMilo

Het zijn natuurlijk allemaal richtlijnen en elk kindje is anders. Is die va ...
Nou voorbij de 40 weken wel, maar echt maar met 40+2. Dus dat is ook niet zo’n heeel groot verschil haha..

2 maanden geleden

Reactie op kimEnMilo

Het zijn natuurlijk allemaal richtlijnen en elk kindje is anders. Is die va ...
De sprongetjes worden gerekend op je uitgerekende datum dus dat kan zeker kloppen!

2 maanden geleden

Wij hebben precies hetzelfde ! Onze zoon is 13+5 en na relatief goed doorslapen komt hij nu veel vaker ‘s nachts. Overdag gelukkig wel goed wakker tijd en slaapjes. Hij wilt ook het liefst opgetild worden ‘s nachts en laat staan als we even gaan zitten met hem. Hopelijk inderdaad al sprong 4

2 maanden geleden

Die sprongen zijn niet ‘echt’, er is geen wetenschappelijk onderzoek dat die sprongen echt bestaan als in: bij precies week zo en zo veel is er deze sprong. Het is dus heel goed mogelijk dat je kindje in een sprong zit en daardoor wat klagerig of onrustig is.

2 maanden geleden

Mijn zoontje lijkt ook eerder in die sprong te zitten. Het begon bij hem rond de 13 weken