10 Reacties

8 dagen geleden

Wij gaan knutselen met de kleine, vingerverf, een canvas doek van de action en kledderen maar!

8 dagen geleden

Op yoursurprise.nl vindt je leuke dingen die je kan personaliseren naar wens. Veel keuze, kwaliteit, mooi en heel snel binnen!

8 dagen geleden

Wij wonen ver van de opa’e en oma’s vandaan en hebben toen onze dochter geboren was een digitale fotolijst gegeven. Heel groot succes haha ook als er visite langskomt wordt er altijd iets leuks over gezegd

7 dagen geleden

Wij gaan voor een digitale fotolijst. Altijd herinneringen sturen altijd leuk

7 dagen geleden

Een vriendinnetje van mij kwam met dit geweldige idee dus dat heb ik met mijn dochter ook gemaakt. 🎄🫶

7 dagen geleden

Mijn ouders en schoonouders krijgen een kerstboeket met een grote kaart met de eerste schoolfoto van de jongens erop.

7 dagen geleden

Wij hebben van de Action van die houten kerst'ballen' gekocht. Ze zijn plat en in de vorm van een sneeuwvlok en een engeltje. Deze heb ik in een ziplock zakje gedaan met wat verf erin. Mijn zoontje vond het heel interessant om met het zakje te spelen. Zo krijgen alle opa's en oma's een zelfgemaakte kerstbal

7 dagen geleden

Ik heb zoutdeeg gemaakt en daarin haar handafdruk Even verven, lintje erdoor en kan zo de kerstboom in

7 dagen geleden

Reactie op Debs14

Ik heb zoutdeeg gemaakt en daarin haar handafdruk Even verven, lintje erdo ...
Wat een leuk idee ! Hoe maak je zoutdeeg en moet je dat dan afbakken of hoe werkt dat?

7 dagen geleden

Reactie op Eva2024

Wat een leuk idee ! Hoe maak je zoutdeeg en moet je dat dan afbakken of hoe ...
Er staan allemaal recepten online, mega simpel:) daar hou ik van, haha https://huistotthuis.nl/handafdruk-in-zoutdeeg/ Wel goed de handjes wassen erna want het is erg zout