5 Reacties

2 maanden geleden

Het schijnt dat de smaak niet veranderd als je de melk pasteuriseert voor het invriezen. Geen idee of dat ook nog werkt als je het na het invriezen alsnog pasteuriseert, maar misschien het proberen waard. Veel succes iig!

2 maanden geleden

Als je nog wel melk hebt schijnt het te werken als je de vriezermelk mixt met een beetje verse melk (wel op dezelfde temperatuur gekomen) veel lipase in een voeding zorgt voor een zeepachtige smaak die dan gemaskeerd wordt

2 maanden geleden

Reactie op Rbmg

Als je nog wel melk hebt schijnt het te werken als je de vriezermelk mixt m ...
Bedankt voor de tip. Dat wist ik dus niet van die lipase... 馃檲. Ik hoop dat ik snel een kv vind die ze wil drinken want anders zie ik het niet goed komen tegen dat ze naar de creche moet.

2 maanden geleden

Misschien vast starten met kv en mengen? Dus eerst 1 schepje kv, rest aanvullen met verse moedermelk. Dan 2 schepjes, etc. Etc. Wellicht went ze op die manier aan de smaak en is de overgang niet zo heftig?

2 maanden geleden

Reactie op Duplofiets

Misschien vast starten met kv en mengen? Dus eerst 1 schepje kv, rest aanvu ...
Ja, eerst wou ze niet. Had 30ml kv en 90ml bv. Maar heb dan toch gewacht tot ze hele grote honger had. Heeft het met enige tegenzin dan uiteindelijk aangepakt. Ze heeft wel niet zo veel gedronken als anders. Vermoedelijk tot de grootste honger er af was maar ben al blij dat ze nu iets gedronken heeft. Bedankt voor de tip!