32 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Maanlicht

Fijn om zoveel herkenning te lezen! Het meest vervelend is inderdaad de kle ...
Ja, die borsten wegen ook zeker wat hoor! Die kan je er een soort van vanaf trekken 🫢. “Probleemgebied” herkenbaar… buik, bovenbenen en heupen. Ook nog weinig taille, of eigenlijk geen. Nouja. Ik ga weer de discipline opbrengen om te gaan zwemmen en mijn oefeningen te doen. Wel weer een halve kilo eraf (ik weeg me op vrijdagochtend). Dus dat is dan wel motiverend :). Nog 6 1/2 kilo 😬.

3 maanden geleden

Super herkenbaar. Ik heb niet meer gewogen aan het einde van mijn zwangerschaps. Maar ik weeg nu 70kg en heb altijd rond de 62/63 gezeten. Dus er moet nog 7.5kg af. Ben sinds een week op mijn eten aan het letten en begonnen met sporten. (Onder goede begeleiding ) En probeer elke dag een thuis workout te doen. Doe dit via grow with Jo. Via YouTube super super leuk. Is max 30 min.

3 maanden geleden

Ja hier precies hetzelfde helaas. De eerste 10 kilo waren in de eerste 2 weken vanzelf eraf. Niets voor hoeven doen. Maar nu sinds week 3 dus al op hetzelfde gewicht.. 6 kilo nog zwaarder dan voor mn zwangerschap. Ik eet gezond, wandel veel en sport wat thuis maar blijf gewoon hetzelfde wegen. Zo frustrerend. En vooral omdat ik m'n kleding weer aan wil. En snap dat t pas 10 weken geleden is, maar had stiekem gewoon gehoopt dat het wat sneller zou gaan.

3 maanden geleden

Reactie op Karina85

Ja, die borsten wegen ook zeker wat hoor! Die kan je er een soort van vanaf ...
Goed bezig!! Je moet ergens beginnen :)

3 maanden geleden

Reactie op Renske_

Ja hier precies hetzelfde helaas. De eerste 10 kilo waren in de eerste 2 we ...
Dit had ik zelf kunnen schrijven 🥲

3 maanden geleden

🤍

3 maanden geleden

Reactie op Karina85

Ja, ik snap je hoor… ik had dit de vorige zwangerschap, en deze zwangerscha ...
Dat had zo mij verhaal kunnen zijn. Ik woog ook 54 kg. Ook 12 kg aangekomen en ik blijf ook steken op de 61 kg. Ik heb nu oefeningen van een bekken fysio tegen een diastase. Ik ben ook niet blij met mijn lijf. Van maat S voor broeken, maar een maat L. Ik schrik ervan!

3 maanden geleden

Reactie op Karina85

Ja, ik snap je hoor… ik had dit de vorige zwangerschap, en deze zwangerscha ...
Ik ben vanmorgen de confrontatie maar weer aangegaan met het meetlint 😅. Er gaat in gewicht namelijk gewoon weer niks vanaf bij mij. Ik sta alweer even stil. Weliswaar toch 2,5 cm tailleomvang slanker! Dat vind ik dan weer wel bemoedigend 😌.

3 maanden geleden

Reactie op Karina85

Ik ben vanmorgen de confrontatie maar weer aangegaan met het meetlint 😅. E ...
Wat goed!!!! Dat motiveert👏🏼 nu de weegschaal nog haha. Ik heb een lidmaatschap afgesloten bij een sportstudio in de buurt, zaterdag een indoor cycle les gepland staan. Ben benieuwd!

3 maanden geleden

Voorheen liep ik overigens hard, maar dat raadt m’n vk af tot een half jaar pp

3 maanden geleden

Ik ben tijdens de zwangerschap 26 kilo aangekomen. Was 60 kilo en einde zwangerschap 86. Zat na 1 week op 72 kilo en daar blijft het nu hangen. Ik doe er overgens niks aan haha. Niet sporten ivm verzakking, geen borstvoeding en ik eet alles waar ik zin in heb. Vind mn lichaam opzich wel prima op dit gewicht, alleen kan ik alle leuke spijkerbroeken etc niet meer aan en dat vind ik jammer 🥲

3 maanden geleden

Geef jezelf en je lichaam de tijd duurt ongeveer 1 jaar. Wees lief voor jezelf 🌸❤️ Ik vind het ook erg moeilijk hoor ik heb ook helemaal dikke benen gekregen enzo maar de borstvoeding gaat super baby heeft aardig wat babyvetjes gekweekt 💪 Ik ga ook weer beginnen met sporten hoop dat ik me dan wat lekkerder in me vel ga zitten hoop het ook voor jou❤️