7 Reacties
vor einem Monat
Ik zelf werk op een kdv bij baby’s en mijn dochtertje gaat ook 1 x per week.
Helaas hoort dit er bij en ik las geloof ik dat een baby onder de 1 sowieso gemiddeld 8 x in het eerste jaar ziek wordt.
Mijn dochtertje was toen ze 2 weken was heel kortademig en verkouden, amper kunnen ademen van het snot in haar neusje. Zo sneu.
Nu zit ze een maand op het kdv en ik werk ook weer een maand. Ik ben al enorm verkouden geweest, maar zij heeft nog nergens last van. Dus hopen dat ze er niet heeeel vatbaar voor is net als haar moeder 🫣 Verder geef ik vitamine D olie druppels van Davitamon.
vor einem Monat
Ik zit in precies dezelfde fase helaas. Afgelopen dinsdag en woensdag voor het eerst naar de opvang geweest en sindsdien is ze ziek. Eerst verkouden en koorts, maar sinds gisteren dezelfde diaree als jij omschrijft erbij.. zo zielig
vor einem Monat
Och wat vervelend, ik denk dat het helaas gewoon accepteren is. Wij hebben er de eerste week op zitten, gelukkig heel door geen gekomen .
Als onze dame heel verhouden is gebruiken wij zoutneuspray & van ortivin de aspirator. Werkt heel goed! Misschien dat dat voor het slapen helpt
vor einem Monat
Mijn zoontje van bijna 4 ging altijd 1 dag na de opvang.
Het eerste jaar was hij continu ziek, bijna elke week koorts. Dan was die weer opgeknapt en weer een dag kdv en weer ziek. Was zo ontzettend zielig! Ik werk zelf ook als leidster dus ik neem ook alles mee na huis. Maar nu heeft hij een onwijs goede weer stand en is bijna nooit ziek.
🥺🙈
vor einem Monat
Hier is de ervaring niet anders. Onze eerste is 6 jaar en nu een van 4mnd. Naast dat je kind vaak ziek is reken er ook maar op dat jij veel meer gaat krijgen. Bij mij viel het mee want ik werk veel met mensen (fysio) maar mijn vriend die op kantoor werkt kreeg echt álles. Geen pretje..
vor einem Monat
Ik werk ook zelf ook een babygroep en me dochter gaat mee naar me werk, wel de andere babygroep. De eerste week dat ze is geweest kreeg ze gelijk hand voet mond ziekte, vorige week buikgriep en nu opnieuw aan de diaree. Begon met kleine beetjes maar nu echt flinke luiers met waterdunne diaree. Moet een dubbele luier aan in de nacht. Ze drinkt wel goed gelukkig..
Twijfel of ik hiervoor de HA moet bellen. Ze vertoont geen verschijnselen van uitdroging