12 Reacties
4 dagen geleden
Hier gewoon de ikea na een eerdere dure stoel. Kan in de vaatwasser als je hen loslaat, onder de douche, etc etc. Niet de mooiste maar voor mij wel de meest praktische.
Ik zal je kindje er pas er in zetten als t goed kan zitten. Anders eerst wippertje ?
4 dagen geleden
Reactie op Annie1979
Simpele van Bambino/Kruidvat in de keuken en in de voorkamer van Ikea.
Die van ons kan nog niet zitten dus die krijgt nog zijn oefenhapjes in de wipstoel in de zitstand maar niet te rechtop. Je hebt 3 standen, liggen, lounge noem ik het voor het gemak en rechtop zitten. Dat laatste vindt hij nog niet fijn dus doen we nog niet.
4 dagen geleden
Wij hebben de Stokke Step via marktplaats gehaald, maar gebruiken de stoel nog niet omdat ze nog niet stevig genoeg zit
4 dagen geleden
Reactie op Anoniem19900991
Hier gewoon de ikea na een eerdere dure stoel. Kan in de vaatwasser als je ...
Ja een wippertje heb ik wel, het lijkt mij zo leuk om als gezin samen aan tafel te eten dus im was mij alvast aan het oriënteren.
Ook voor mijn rug.
Ik ben eigenlijk aan het onderzoeken of een triptrap stoel de investering waard is.
Maar je hebt gelijk ze worden wel snel plakkerig
4 dagen geleden
Reactie op Barbara mama
Ja een wippertje heb ik wel, het lijkt mij zo leuk om als gezin samen aan t ...
Wij zetten het wipstoeltje gewoon op tafel erbij. Maar dat moet passen haha.
Ja ik heb er wel van geleerd. Straks gaan ze ook verven etc. Dan baal je van je dure stoel
4 dagen geleden
Wij hebben wel de tripp trapp stoel voor beide jongens. Ook de peuter vindt hem nog erg top. Wel zo fijn dat straks het beugeltje eraf kan en de stoel nog wel wat hoger is dan de stoelen die wij gebruiken. Dat kan niet met de ikea stoel, maar die is natuurlijk stukken goedkoper. Volgens mij is zo'n stoel van de ikea met zo praktisch, maar ik kan wel adviseren om er een plankje voor de voeten voor aan te schaffen. Dan zit je kindje wel een stuk stabieler
4 dagen geleden
Reactie op Dotje22
Wij hebben wel de tripp trapp stoel voor beide jongens. Ook de peuter vindt ...
Ja en ik vind ze eerlijk gezegd ook leuk uit zien
4 dagen geleden
Wij hebben de trip trap stoel van Stokke met het new born kuipstoeltje erop. Ideaal, want zo kan ze er ook bij zitten aan tafel. Deze stoelen zijn prijzig, maar wij gebruiken hem ook intensief. Mijn oudste dochter vn 4 jaar zit er ook nog op 1, maar dan als gewone stoel. Wij hebben hem tweedehands gekocht, maar vinden het zeker het geld waard.
We maken er overigens pas een kinderstoel van, als zij goed en zelfstandig kan zitten.
4 dagen geleden
Wij hebben 2 tripp trapp stoelen. 1 voor onze peuter en 1 voor de baby. Voor de baby hebben we nu de newborn set, straks de baby set met playtray, echt ideaal. Wij vinden het hele fijne stoelen. Hebben ze beide van marktplaats voor weinig kunnen kopen in goede staat. Ze zijn zeer stevig (max. gewicht van 120 kg dacht ik) en zijn goed te verstellen. Het is namelijk belangrijk dat je kindje een voetenplankje heeft en daar ook goed bij kan met de voeten.
Verder zijn ze prima schoon te maken met een doekje. En hier wordt door peuter zeer veel gegeten/geknipt/geplakt/geverfd en de enige beschadigingen die de stoel heeft is van het tegen de tafel aanschuiven. Ik zou dus een tripp trapp aanraden, maar dan gewoon via marktplaats. Scheelt ontzettend veel geld en ze slijten niet snel en zijn dus vaak nog in goede staat.
4 dagen geleden
Wij hebben voor beide kids een Tripp trapp stoel van stokke. Die gaan echt jaaaaren mee. Mijn stiefmoeder is kinderfysio en geeft aan dat het hele goede stoelen zijn ook om goed recht te zitten voor de kinderen. Mijn stiefzusje en broertjes baalden enorm toen ze 12, 14 en 16 waren en mijn stiefmoeder die stoelen weg ging doen 😅. Dus zeker als je er van uit gaat dat ze 10 jaar mee gaan, dan is het het geld meer dan waard
4 dagen geleden
triptrapp, kan je zelf ook op zitten dus gaat echt lang mee en verkopen ook goed door 😊