8 Reacties

3 dagen geleden

Nog geen ervaring ermee want mijn dochter is best klein. Maar miss is de wipper een idee? Of voedingkussen waar je er half liggend tegenaan/in kan leggen? Alleen laatste is miss qua neerzetten weer lastig. Denk alleen even mee hoor

3 dagen geleden

Ik gebruik de babyset van de trip trap en zet hem dan klem met hydrofieldoeken 😅. Hij kan redelijk recht zitten alleen zonder steun hangt hij naar een zijkant

3 dagen geleden

Bumbo zitje! Wel 1 waar ze al in kunnen als ze nog niet kunnen zitten. Je hebt ze namelijk ook die alleen geschikt zijn als ze al zelfstandig kunnen zitten.

3 dagen geleden

Reactie op Ab itsme

Ik gebruik de babyset van de trip trap en zet hem dan klem met hydrofieldoe ...
Dit doen wij ook inderdaad!

2 dagen geleden

Die van ons is ook al aan de grote kant. En zit in een wipstoel tijdens de hapjes. Alleen niet helemaal rechtop maar een klein tikje terug. Gaat helemaal goed. Alleen heb je dan geen dienblad. Dus houden wij zelf het bakje vast. 😄

één dag geleden

Die van ons zit zo in zijn newbornset van de trip trap! Op zich best handig hoor, als ie moe is gaat hij weer naar achter liggen en als hij wil zitten komt hij weer overeind. Precies 5 maanden nu (9,2 kilo).

één dag geleden

Toen ik begon met oefenhapjes (met 4 maanden) had ik mijn dochter ook steeds in de newborn set gelegd. Maar het was steeds hard huilen, dus ik dacht dat ze haar groente gewoon niet lekker vond.. Tot ik bij mijn ouders thuis geen newborn set had, maar wel een schommeltje. En hup, hapje zat er binnen no time in. Sinds toen iedere keer haar hapjes in de wipper gegeven bij ons thuis (hier zat ze regelmatig ‘s avonds in, maar nooit er aan gedacht om daar hapjes in te geven). Nu sinds deze week zijn ze op de opvang haar fruithapjes in de kinderstoel gaan geven en ik ben hiermee verder gegaan! Vandaag fruit op en brood op in kinderstoel ipv wipper! Wel tuigje wat strakker want ze valt nog wel eens naar voren in de stoel ipv met haar rug tegen de leuning. Maar je kan er ook handdoeken tussen proppen, dit doen wij op m’n werk (werk op een babygroep) ook wel eens!

één dag geleden

Boterhammetje ging ook goed in de kinderstoel!