14 Reacties

10 dagen geleden

Hij is trouwens 5 maanden oud 😁

10 dagen geleden

Hoe ver kan je het zitje achterover zetten? Hier slaapt hij er gewoon prima in.

10 dagen geleden

Wij hebben precies hetzelfde probleem, zoontje van 5 maanden past er ook bijna niet meer in maar slaapt altijd heerlijk tijdens het wandelen in de wagen. Ben ook benieuwd hoe dat bij anderen gaat.

10 dagen geleden

Mijn oudste kindje was 7 maanden toen we overgingen, maar in de ligstand en met de kap dicht sliep hij gewoon.

10 dagen geleden

Wij zijn vorige week over gegaan op het zitje. Kan helemaal plat, slaapt heerlijk tijdens de wandeling!

10 dagen geleden

Conclusie: mijn man heeft het vanmiddag omgezet naar het zitje en hij sliep meteen tijdens het wandelen 😅

10 dagen geleden

Is helemaal plat, helemaal plat of wel beentjes in zit en dan liggend? Daarom twijfelen wij nog over omzetten, zijn beentjes blijven dan in de zit-knik zeg maar

9 dagen geleden

Wij hebben het stoeltje ook op de kinderwagen gezet (wij hebben de joolz day 5). In standje 2 of liggend is het prima!

9 dagen geleden

Reactie op amberrroos

Wij hebben het stoeltje ook op de kinderwagen gezet (wij hebben de joolz da ...
Hij is bijna 5 maanden

9 dagen geleden

Reactie op Liene91

Is helemaal plat, helemaal plat of wel beentjes in zit en dan liggend? Daar ...
Dat hebben wij ook, hij gaat dan niet helemaal plat. Lijkt mij eigenlijk niet heel comfortabel.

9 dagen geleden

Reactie op daphneschouten450

Dat hebben wij ook, hij gaat dan niet helemaal plat. Lijkt mij eigenlijk ni ...
Heeft die van ons ook. Hij lijkt er geen probleem mee te hebben

9 dagen geleden

Wij hebben een kinderwagen die met het zitje wel echt plat kan (easywalker Jimmy) en zijn sinds een paar dagen zit onze jongen daar in en dat gaat super!

9 dagen geleden

Reactie op Nathaliiieee

Heeft die van ons ook. Hij lijkt er geen probleem mee te hebben
Oké, dan gaan we het binnenkort ook maar proberen 😀

9 dagen geleden

Wij hadden een stokke, ons zoontje was ook al supersnel uit de bak gegroeid. Het zitje kon redelijk plat en daar sliep hij ook goed in! We zijn nu over op de cybex beezy, deze kan volledig plat. Echt een hele fijne buggy! 🤩