51 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben vorige week de joolz day 2 over kunnen nemen! Ook een proef rondje mee gelopen en is een super ding! Ook in de buurt en van vrienden veel goede ervaringen.

2 jaar geleden

Maxi Cosi Street plus, hebben we vorig jaar voor onze zoon aangeschaft, echt heel veel plezier van! Maar nu opzoek naar een duo wagen 😅

2 jaar geleden

Wij kochten bij onze eerste een easy walker rudey, iets goedkoper door een verouderd model en hij is lager dan andere wagens (als kleine mama erg prettig). Ik zou hem nooit weg doen als ik nu niet een duowagen nodig zou hebben 🤭

2 jaar geleden

Wij hebben een tweedehands Nuna gekocht bij de 1e. Diezelfde gaan we nu weer gebruiken. Top tevreden over en weinig voor hoeven te betalen terwijl hij nog prima was

2 jaar geleden

Nuna is heel fijn en ik zal lekker op marktplaats kijken. Vaak kan alles in de wasmachine

2 jaar geleden

Easywalker harvey pastte hier perfect in een kleine auto. Makkelijk inklapbaar, compact en wendbaar

2 jaar geleden

Wij hebben van de eerste een Nuna, nog steeds blij mee

2 jaar geleden

Wij zijn voor de joolz day + gegaan, fijne lichte wagen over de staat.

2 jaar geleden

Wij zijn heel tevreden van onze Easywalker Harvey! Klein opvouwbaar, makkelijker in/uit te klappen, rijdt heel fijn en omdat hij uit te bouwen is naar een duowagen kunnen we hem straks voor beide kindjes gebruiken. 😊

2 jaar geleden

Wij krijgen een Joolz van een vriendin(weet niet exact welk model). Maar volgens mij fijn! Wij hebben geen auto, maar moeten wel meerdere trappen op en hij kan goed opgeklapt

2 jaar geleden

Wij gaan voor de bugaboo dragonfly (wachten op de blackfridaysale) Ook inklapbaar met reiswieg waardoor het geen sta in de weg in huis wordt! Wel nog een nieuw model dus tweedehands niet echt verkijgbaar nog

2 jaar geleden

Wie weet er een fijne kinderwagen voor 2 kinderen ? mijn 2e kindje komt rond juni 2024 en mijn zoontje is dan bijna 3 jaar

2 jaar geleden

Reactie op proudmommyof2

Wie weet er een fijne kinderwagen voor 2 kinderen ? mijn 2e kindje komt ron ...
Zou een meerijdplankje dan niet voldoende zijn? Of zit je oudste echt nog veel in de wagen?

2 jaar geleden

Reactie op proudmommyof2

Ik zou dan geen dubbele wagen doen maar een meerijdplankje

2 jaar geleden

Wij hebben gisteren onze kinderwagen gekocht 😊 Wel via marktplaats. Bij onze dochter hebben we dit ook gedaan alleen is deze kinderwagen afgelopen zomer helemaal gesneuveld, helemaal in elkaar gezakt. We zijn weer voor een Joolz gegaan in een Bordeaux rode kleur 😄 Kan prima voor een jongen of meisje. De Joolz day 3

2 jaar geleden

Reactie op proudmommyof2

De nuna demi grow. Kan gewoon als duo wagen met bak en zitje. Hier zit mijn dochter gewoon onder in de boodschappenmand. Mijn nichtje ligt ook altijd onderin de boodschappenmand haha,maar kan ook als duo. Ik heb hem via marktplaats

2 jaar geleden

Wij hebben de Kinderkraft Everyday besteld. Gaat uit het assortiment, dus erg aantrekkelijk geprijsd. Makkelijk op te vouwen en met veel accessoires.

2 jaar geleden

Ik heb een Bugaboo cameleon, vind die erg fijn lopen, grote ruimte voor boodschappen onderin en fijne kinderwagenstoel

2 jaar geleden

Wij hebben de Easywalker harvey 3 premium gekocht. Een vriendin heeft 'm ook en rijdt lekker soepel, tot klein in te vouwen en niet zwaar. Was toen een mooie aanbieding met maxi cosi, adaptersets, isofix ding voor in de auto en een voetenzak voor 1130 euro.

2 jaar geleden

Reactie op Annievj

Wij hebben de Easywalker harvey 3 premium gekocht. Een vriendin heeft 'm oo ...
Wij hebben ook een Easywalker Harvey, alleen dan een 2. Was outlet omdat de 3 toen net uit was en kostte helemaal compleet €600. Ook duo wagen van te maken, makkelijk in en uit te klappen (ook in je eentje) en rijdt heerlijk. Alle accessoires zijn voor zowel de 2 als 3 te gebruiken. Recent is de Harvey 5 uitgekomen, dus waarschijnlijk is de 3 nu ook een stuk betaalbaarder?