51 Reacties
2 jaar geleden
Maxi Cosi Street plus, hebben we vorig jaar voor onze zoon aangeschaft, echt heel veel plezier van! Maar nu opzoek naar een duo wagen 😅
2 jaar geleden
Wij kochten bij onze eerste een easy walker rudey, iets goedkoper door een verouderd model en hij is lager dan andere wagens (als kleine mama erg prettig). Ik zou hem nooit weg doen als ik nu niet een duowagen nodig zou hebben 🤭
2 jaar geleden
Wij zijn heel tevreden van onze Easywalker Harvey! Klein opvouwbaar, makkelijker in/uit te klappen, rijdt heel fijn en omdat hij uit te bouwen is naar een duowagen kunnen we hem straks voor beide kindjes gebruiken. 😊
2 jaar geleden
Wij gaan voor de bugaboo dragonfly (wachten op de blackfridaysale) Ook inklapbaar met reiswieg waardoor het geen sta in de weg in huis wordt! Wel nog een nieuw model dus tweedehands niet echt verkijgbaar nog
2 jaar geleden
Wie weet er een fijne kinderwagen voor 2 kinderen ? mijn 2e kindje komt rond juni 2024 en mijn zoontje is dan bijna 3 jaar
2 jaar geleden
Wij hebben gisteren onze kinderwagen gekocht 😊 Wel via marktplaats. Bij onze dochter hebben we dit ook gedaan alleen is deze kinderwagen afgelopen zomer helemaal gesneuveld, helemaal in elkaar gezakt. We zijn weer voor een Joolz gegaan in een Bordeaux rode kleur 😄 Kan prima voor een jongen of meisje. De Joolz day 3
2 jaar geleden
Reactie op proudmommyof2
Wie weet er een fijne kinderwagen voor 2 kinderen ? mijn 2e kindje komt ron ...
De nuna demi grow. Kan gewoon als duo wagen met bak en zitje. Hier zit mijn dochter gewoon onder in de boodschappenmand. Mijn nichtje ligt ook altijd onderin de boodschappenmand haha,maar kan ook als duo. Ik heb hem via marktplaats

2 jaar geleden
Reactie op Annievj
Wij hebben de Easywalker harvey 3 premium gekocht. Een vriendin heeft 'm oo ...
Wij hebben ook een Easywalker Harvey, alleen dan een 2. Was outlet omdat de 3 toen net uit was en kostte helemaal compleet €600. Ook duo wagen van te maken, makkelijk in en uit te klappen (ook in je eentje) en rijdt heerlijk. Alle accessoires zijn voor zowel de 2 als 3 te gebruiken.
Recent is de Harvey 5 uitgekomen, dus waarschijnlijk is de 3 nu ook een stuk betaalbaarder?