13 Reacties
2 maanden geleden
De uppababy vista v2 hebben wij en is fantastisch! Loopt soepel(gisteren een wandeling van 18km gemaakt ermee en hele weg super).
Een mega pro voor deze wagen is de gigantische boodschappenmand. Zelf nog een afdek accessories erbij gekocht zodat er niet zomaar wat uit kan vallen/tegen regen/tegen zo'n enz. Straks met zitje kan je de beugel vervangen door een tafeltje/snacktray. Wel zou ik zelf nu de nieuwe uppababy vista v3 kopen(nog betere vering en een mesh stof in de rugleuning van je zitstoeltje tegen zweten en oververhitting in de zomer( in winter af te dekken)
2 maanden geleden
Reactie op Emma2307
Wij hebben de maxi cosi zelia3. Erg enthousiast!!
Hoe is de kwaliteit hiervan?
2 maanden geleden
Reactie op Lis88
De uppababy vista v2 hebben wij en is fantastisch! Loopt soepel(gisteren ee ...
Wij hebben deze ook, heel tevreden mee
2 maanden geleden
Wij zijn heel blij met de easywalker jimmey. Gebruiken ook nog verhongerd, gezien mijn vriend 2m is 🤣
Past goed in de auto, fijne zonnekap en die hergebruik je voor het zitgedeelte. Goeie banden voor ruig terrein en een fijne boodschappenmand die dicht kan!
2 maanden geleden
Reactie op Nicole1306
Wij zijn heel blij met de easywalker jimmey. Gebruiken ook nog verhongerd, ...
Verhoogd natuurlijk, niet verhongerd 🤣
2 maanden geleden
Reactie op Lis88
De uppababy vista v2 hebben wij en is fantastisch! Loopt soepel(gisteren ee ...
Wij hebben deze ook en nu als duowagen omdat we ook nog een peuter van 2 hebben. Simpel om te bouwen 👌🏻
2 maanden geleden
Hier de dubatti one. Word al 2,5 jaar élke dag gebruikt en is nog als nieuw. Heel erg tevreden over!
Maar als ik had geweten dat ik zo snel een tweede kindje wilde, was ik voor zo’n bugaboo gegaan, die je tot duo wagen om kan toveren.
Dus als dit je eerste kindje is en je denkt vrij snel een tweede te willen, houd dat in je achterhoofd!