8 Reacties
VRIEND
4 maanden geleden
Mijn dochter vindt, net zoals 4 jaar geleden mijn zoon, de love2dream maar niks. Waar ze in de puckababy hun armen nog een beetje kunnen leggen waar ze willen is dat bij de love2dream niet zo (oké ja, ze kunnen ze bewegen maar het geeft overal weerstand door de configuratie).
Bij de puckababy mini kan je overigens de ritsjes open doen waardoor hun armpjes eruit kunnen als ze kunnen rollen. Dan blijft ook de slaapzak gelijk verder. Hier dus beide geprobeerd maar zeker team puckababy.
4 maanden geleden
Hier een jochie dat de puckababy helemaal niks vond. Love to dream gekocht en hij vindt het heerlijk. Terwijl mijn dochtertje 4 jaar geleden niet zonder haar puckababy sliep. Is denk ik heel verschillend per kindje
3 maanden geleden
Wij hadden een ander merk inbakerdoek (i.v.m. stuitligging een iets grotere kans op heupproblemen en daarom mag hij niet strak worden ingebakerd bij zijn benen). Zijn armen zaten altijd strak ingebakerd, maar nu zijn we overgestapt naar een love to dream slaapzak.
Ik merk geen verschil qua inslapen en doorslapen, dus de overstap is goed gegaan. Wij hebben ook een best grote baby, maar hij past nog wel prima in maat M. Voor mijn gevoel is deze slaapzak een goede tussenvorm voor de overstap naar een normale slaapzak. We gaan het zien!
3 maanden geleden
Vannacht voor het eerst van een puckababy naar een love to dream. T concept ziet er fantastisch uit. Hebben de 3,5-6kg aangeschaft. M’n dochtertje is er nu 4 maar verzuipt er compleet in, d’r handjes zitten prima en lijkt ze echt van te genieten van die positie. Qua lengte heeft ze 5-10cm nog speling maar op dr buikje passen er wel 2 van haar naast elkaar waardoor ze dus helemaal niet dat geborgen gevoel gehad heeft. Van rustig een nacht doorslapen met de puckababy zijn we vannacht naar toch zeker 30 keer half wakker geworden dat ze troost zoekt. Zal m vandaag gedurende de dag nog uitproberen maar anders ga ik toch op zoek naar andere/grotere puckababy ‘s 😅
3 maanden geleden
Hier van de puckababy piep naar de mini, veeel te groot terwijl mijn zoontje nu bijna 6 kilo is..
Dus effect van "inbakeren" is weg.
Nu de swaddels van meyco aangeschaft dit gaat goed!