2 Reacties

2 maanden geleden

Ik reageer altijd zelfde verhaal. Als je niet goed voelt en denkt dit gaat niet beter gewoon naar de dokter gaan! Mijn dochter heeft na de vaccinaties week in ziekenhuis gelegen met extreem hoge Ontstekingswaarde. Ze dachten zelfs aan hersenvliesontsteking of nierfalen! Allebei uitgesloten. En na week aan antibiotica infuus en sonde voeding kon ze weer naar huis. Wel alle ontwikkelingen weg en heeft nog tot 4 jaar daar voor bij kinderarts gelopen. Baby kan echt verkeerd reageren op een vaccinatie als hoor je het gelukkig niet vaak. Maar zoals ik zei. Denk je baby blijft ziek het gaat niet beter. Gewoon naar de dokter gaan!

2 maanden geleden

Die van mij heeft ook veel last gehad van het rota vaccin met al die krampjes. Hier hielp een paracetamol echter wel.. je zal het vast allemaal al geprobeerd hebben maar; fietsen met de beentje, buikje masseren, even lekker in bad, kersenpitzakje.. en inderdaad als je het niet vertrouwt, de huisarts even bellen. Maar als ik het zo hoor, lijkt ze vooral veel last te hebben van lucht in haar darmpjes.