7 Reacties
3 maanden geleden
Dat weet ik dus niet. Ik moet eerlijk bekennen dat de oefeningen niet heel trouw zij gedaan door een erg onrustig meisje de eerste weken. Ik kwam niet eens onder haar tong en de momenten dat ze niet huilde wilde ik graag zo houden. Maar dinsdag komt lactatiekundige dus dan zal ik het wel horen.
3 maanden geleden
Mijn dochter klakt ook haar riempje is ook aantal weken geleden doorgebrand. Ze is goed genezen maar ze klakt soms ook nog aan de borst. Mijn LK gaf aan dat het ligt aan het hoge gehemelte en dat dit langzaam over moet gaan maar dat het lang kan duren aangezien het gehemelte langzaam iets moet afvlakken. Mijn dochter doet ook wat je omschrijft. Ik geef haar zowel afgekolfde melk als borst, de borst doe ik alleen als ze uitgerust is en er geduld voor heeft. Ik ben ook bij de manueel geweest en dat heeft ook veel geholpen want door het verkeerd drinken in de eerste weken had ze gespannen spieren en er zaten wat puntjes vast, dat hielp ook niet met aanleggen. De LK gaf me wel aan dat het anders aanleren van drinken tijd kost. Ik kan het je aanraden goed advies in te winnen!
3 maanden geleden
Reactie op Clav
Mijn dochter klakt ook haar riempje is ook aantal weken geleden doorgebrand ...
Bedankt voor je reactie. Gaat het al beter? Hier gaat het inderdaad ook niet als ze verdrietig of moe is. Maar met een peuter kost het zoveel tijd.. maar vind het zonde om het op te geven want ik heb een prima productie. Ik ben na het laseren ook naar osteopaat geweest en er zat spanning op haar kaak maar het is voor alsnog niet verbeterd.
3 maanden geleden
Reactie op hellobaby2021
Bedankt voor je reactie. Gaat het al beter? Hier gaat het inderdaad ook nie ...
Bij mij gaat het steeds iets beter. Het duurde me eerst 45min om haar überhaupt aan te leggen en dan was ze te moe om te drinken. Toen ging ik over naar eerst een halve voeding per fles en dan als ze al wat gegeten had de rest aan de borst en nu drinkt ze elke dag wel 1 of 2 voedingen helemaal aan de borst. Het geklak doet ze alleen nog soms, ik merk dat ze dan moeite heeft met het vacuüm. Het helpt dan als ik mijn tepelhof wat bij elkaar knijp zodat ze de tepel beter naar binnen kan zuigen als het ware. Maar het is een lange zoektocht geweest hoor.
3 maanden geleden
Reactie op Clav
Bij mij gaat het steeds iets beter. Het duurde me eerst 45min om haar überh ...
Oké fijn dat het steeds iets beter gaat. Ik geef eigenlijk alle voedingen wel met de borst maat gisteren 2x geweigerd dus nu wel beetje klaar mee ;-). Ik geef nog niet op! Maar fijn dat er herkenning is.