13 Reacties
2 jaar geleden
Ik draag eigenlijk alles behalve high wasted jeans 馃槃 nette pantalons met stretch, flared broeken, wijde broeken, liefst broeken met een elastieken band. Vind zelf zwangerschapsbroeken ook niet zo fijn, die elastieken band zit pas fijn als je echt een flinke buik hebt.
2 jaar geleden
Ik heb onlangs twee van deze broeken gekocht (in zwart en blauw) als tussenfase tussen mijn nu al te strakke broeken en zwangerschapsbroeken:
https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/broek-2206526/1?utm_source=google&utm_medium=psm&utm_campaign=nl-psm-pmax&utm_term={}&utm_content=psm-pmax&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwy4KqBhD0ARIsAEbCt6jLTvrGe2_ESAAzw9vPSwH3rZ-wnY0jiqRJ9I1dW9Box3YRAeWLcVMaAswKEALw_wcB
Ze zitten heerlijk en zijn toch ook netjes voor werk. En niet te duur!
2 jaar geleden
Ik heb van only 2 broeken gekocht, zit echt heel chill maar met een trui of blouse erop is het nog echt netjes voor kantoor/werk of wat leuks doen. Kan hem in deze fase (13w) ook nog wat hoger optrekken tot net onder de navel waardoor die ook best afkleed 馃槂
https://www.only.com/nl-nl/product/15115847_2079/regular-fit-regular-waist-broeken
2 jaar geleden
Ik heb toevallig voor de komende weken twee spijkerbroeken (skinny & flared) besteld in maten te groot. Flared broeken lijkt me heel fijn maar benadrukken wel je buik dus die draag ik pas als ik echt een zwanger zwanger buik heb.
Verder op zoek naar pantalons / mooie wijde broeken zonder knoop dus met elastiek. Iemand tips? Bij My Jewellery heb je ze maar dat lijken soms net pyjama鈥檚 馃槄
2 jaar geleden
Reactie op LoLa1996
Ik heb van only 2 broeken gekocht, zit echt heel chill maar met een trui of ...
Deze had ik al voor de zwangerschap. Alleen merk ik nu dat de band zo aan het einde van de dag soms wat strakker gaat zitten. Op dat punt zitten mijn spijkerbroeken die ik dan open kan maken fijner 馃槣 maar idd wel fijne en nette broeken!
2 jaar geleden
Iemand nog tips voor zwangerschapspantys 馃 de tijd van blote benen onder een jurkje is toch wel voorbij helaas
2 jaar geleden
Reactie op Bommel1997
Iemand nog tips voor zwangerschapspantys 馃 de tijd van blote benen onder e ...
Ik heb die van de Hema gekocht, maar die zijn bij mij nu nog (13/14 wk) nog veeel te groot (normale maat gekocht, dus voor nu denk de tip gewoon een maatje groter van de normale collectie te bestellen