30 Reacties

2 jaar geleden

alleen ondergoed 🤣 Ik werd gek van kleding tijdens de bevalling haha

2 jaar geleden

Ik zat te denken aan zoiets, misschien dan met korte mouwen. Dit lijkt mij wel fijn met de knoopjes zo en je bent alsnog bedekt als je bedekt wil zijn.

2 jaar geleden

Tijdens de bevalling een groot pyjama shirt van de action. En dan nadat ik gedoucht was een pyjama met knoopjes

2 jaar geleden

Ik had t veel te heet tijdens mijn vorige bevalling dus ik had helemaal geen kleren aan 🤣😝

2 jaar geleden

ik heb geen idee... misschien wel een gewoon nachthemd.. of alleen een hemdje ofzo we zien wel

2 jaar geleden

niks🙃 vorige keer in bad gezeten, bikini stukje vond ik vervelend zitten en daarna niet meer aan gedacht...., kon me allemaal niet meer schelen 😉

2 jaar geleden

Ik had helemaal niks aan (ik ving de weeën op in bad en daarna ging het veel te snel om me nog even rustig af te drogen en om te kleden). Een volgende keer ben ik denk ik ook het liefst gewoon naakt, dat is gewoon het handigst tijdens de bevalling en erna. Ik leg wel een dekentje klaar: sowieso houd ik ervan om onder een dekentje te liggen, maar ook handig als ik toch bedekt wil zijn. Voor na de bevalling had ik een huispak met een badjas-achtig bovenstuk. Dat was ook in de kraamweek heel handig.

2 jaar geleden

Wel nog een tip trouwens: zorg dat je beval- en kraamkleding van een ademend materiaal is, zoals katoen. Je gaat heel erg zweten van alle hormonen en dat is niet prettig in synthetische kleding!

2 jaar geleden

1e bevalling:Thuis niks, in het ziekenhuis 1 hemd. Na de bevalling een ruim shirt en een zwangerschapsjoggingsbroek. 2e bevalling ga ik denk ik net zo doen.

2 jaar geleden

Haha 2x niks en dat zal de 3e keer ook wel weer zo zijn. Ik wisselde af tussen douchen/hangen over de commode/ in bed en was echt tussendoor niet bezig met aankleden

2 jaar geleden

ik weet niet meer wat ik aan had maar vast een joggingpak ofzo want het was december. In ieder geval eindigde ik zonder kleding. Ik had het zo intens heet. Nu had ik ook koorts trouwens. Ik weet nog dat de verpleegkundige heel lief steeds een koud washandje bracht (heerlijk😍) en dan mn lichaam weer lief bedekte met mn nachtjapon maar ik dacht alleen pffff weg ermee maar was met heel andere dingen bezig haha

2 jaar geleden

Ik heb 2 nachthemden met knoopjes op boohoo gekocht. Eerste bevalling dus geen idee of deze handig gaan zijn 🤷🏻‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op Laurav00

Ik heb 2 nachthemden met knoopjes op boohoo gekocht. Eerste bevalling dus g ...
Heb je deze dan 2 maten groter besteld dan je normaal hebt ofzo? Vind het wel mooi maar vraag me af of dit past met een enorme buik....

2 jaar geleden

Vorige keer had ik niks/een hemd aan. Nu denk ik alleen een lekker zittende zachte bh

2 jaar geleden

Reactie op Laurav00

oe die zien er wel top uit, ook voor erna met borstvoeding. heb je ze al binnen, tot nu toe tevreden over?

2 jaar geleden

Ik vond het fijn om iets aan te hebben met knoopjes. Zo voelde ik me toch een beetje bedekt en kon ik wel heel makkelijk meteen na de geboorte switchen naar huid op huid. Zou wel korte mouwen doen en natuurlijk materiaal want je gaat het waarschijnlijk indd heel warm krijgen! Ook de nachten na de bevalling had ik het heel warm!

2 jaar geleden

Ik had vorige keer een nachthemd met knoopjes gekocht, omdat ik dacht dat ik me fijner zou voelen als ik toch een beetje bedekt was. Deze is ongebruikt gebleven, want ik kon niks van kleding verdragen en het maakte mij ook helemaal niks meer uit dat ik naakt was. 🤭 Ik had het zo warm (en toen was het november...) ! Deze keer voorzie ik gewoon een makkelijk voedingstopje, ik ga er vanuit dat ik toch weer naakt beval. 😅

2 jaar geleden

Ik had bij de vorige bevalling een bevaljurkje gekocht (die me overigrns nog steeds goed bevalt) alleen had ik die tijdens de bevalling helemaal niet aan 🤣🤣🤣. Is alleen een hemdje geworden. Maar voor daarna was het echt super om te hebben, heb er heel lang gebruik van gemaakt (voor huid op huid en borstvoeding maar ook gewoon omdat het heerlijk makkelijk zat) en ga dat nu weer doen

2 jaar geleden

ik had een pyamajurk gekocht die helemaal open kon door drukknoopjes. niet aan gehad, maar neem m dit keer weer mee. Was toen een 10tje bij de Hema/zeeman/zalando zoiets. Zou zelf niet investeren in een echt bevaljurkje, zonde van het geld als je m toch niet gebruikt om wat voor reden dan ook.

2 jaar geleden

Reactie op Laurav00

deze had ik ook! vond ideal en ga hem nu weer gebruiken denk ik 😁