25 Reacties
2 maanden geleden
Nu onze jongste uit zn eerste kleertjes groeit zet ik het op Vinted, gewoon af en toe een stapeltje erop. Het levert weinig op hoor, maar is weer wat budget voor nieuwe aankopen op Vinted. Wat ik niet kwijtraak ga ik doneren aan stichting babyspullen.
Alleen het eerste pakje hebben we bewaard en items die ik zelf hem gemaakt ga ik doorgeven aan vrienden
2 maanden geleden
Ik verkoop het of geef het weg. Had van mijn oudste wat kleding bewaard en ondanks dat ze maar 21 maanden schelen, vond ik dat in die bewaartijd (in plastic dozen) toch al minder mooi geworden. Dus bewaar nu alleen wat items met emotionele waarde. Via Vinted of weggeven kan iemand anders er nog plezier aan hebben nu de kleding nog in goede staat is.
2 maanden geleden
Wij willen wellicht nog een derde kindje, maar daar gaan we volgend jaar pas over nadenken. Daarnaast hebben mijn broertjes en zussen nog geen kinderen, maar wel een kinderwens. Alles wat dus nog in prima staat is bewaren we voor onze eventuele derde. Alles dat nog echt in goede staat is bewaren we ook voor mijn broers/zussen. Dat doen we op verzoek van mijn zussen, dus we weten zeker dat het grotendeels nog weer gebruikt zal worden.
2 maanden geleden
Bij de eerste hebben we alles bewaard voor een tweede. Dat werd het andere geslacht dus alle meisjes spullen heb ik toen op vinted gezet. Nu heb ik bij de tweede de eerste kleertjes met herinneringen bewaard, de ongedragen kleine maatjes aan m’n schoonzus gegeven en de rest ook op vinted gezet. Van dat geld koop ik weer nieuwe kleertjes!
2 maanden geleden
Reactie op Lace
Ik verkoop het of geef het weg. Had van mijn oudste wat kleding bewaard en ...
Oh wow is dit een ding? Dat kleding minder mooi wordt als je het bewaard in plastic dozen??
2 maanden geleden
Reactie op J237
En degene die het op Vinted verkopen.. krijg je het een beetje verkocht?
I ...
Kleinste maatjes iets moeizamer, merkkleding en wol lukt sowieso en andere kleding voor kleine prijsjes gaat redelijk. Grotere maten gaat heel goed. Laatst nog weer in een weekje ruim 150 euro verdiend met de winterkleding 80/86 van mijn zoon van afgelopen winter. Kan ik weer nieuwe kleertjes in 98 voor terugkopen.
2 maanden geleden
Reactie op J237
Wat is je Vinted naam? Ga ik even kijken welke merk kleding je dan hebt, wa ...
Sta nu op vakantiemodus en meeste daarvan is dus al verkocht, maar gaat om Lil’ Atelier, MarMar Copenhagen, Bobo Choses, Konges Sløjd, Babystyling, 1+ in the family en vergeet vast nog wat. Noppies loopt ook vrij goed, HEMA en Prenatal heb ik ook en gaat minder hard. En wol van Joha, Unaduna en Engel is altijd in een paar uur verkocht.
2 maanden geleden
Voor eerste alles bewaard voor de tweede. Nu komt er geen baby meer. Ik bewaar een paar mooie dingen als aandenken. Rest verkoop ik via Vinted en gebruik ik als budget om zelf weer aankopen te doen op Vinted. Ik geef ook dingen weg aan vrienden of aan de opvang. Die kunnen ook goed extra kleding gebruiken door de vele ongelukjes