25 Reacties
2 maanden geleden
Ik heb veel op vinted gekocht. Wij wilden graag wol(/zijde) rompers en kleding en dat is nieuw heel prijzig. Dus veel heeft al gaatjes of vlekjes hier en daar. Dat geef ik dan door aan vriendinnen die dat niet erg vinden, of willen maken. De mooie dingen die te klein zijn bewaar ik voor een volgende. Ik vind Vinted een beetje te veel gedoe. Al die foto’s maken en de pakketjes afleveren en ik heb geen printer.
2 maanden geleden
Bij ons in het dorp zit een winkel waar je kleding kan brengen. Dat verkopen zij voor een paar euro en ik krijg er 40% van.. het is niet veel maar via vinted vind ik het maar een gedoe..
Ik had alles van m'n dochter bewaard, heb een deel naar m'n zoontje door kunnen schuiven de rest is naar die winkel gegaan.
Veel van hun kleding komt trouwens ook van die winkel
2 maanden geleden
Ik heb kleding die van emotionele waarde zijn bewaard. Zoals kleding die mijn dochtertje in het ziekenhuis droeg en haar eerste pakje. Kleding die voor mij dus echt een herinnering heeft.
Verder heb ik enkele kleding die ik haar echt ontzettend leuk vond staan en die ze vaak aan gehad heeft, deze heb ik ook uitgezocht en in de doos gedaan. Voor eventueel een tweede meid, voor haar eigen kindje straks of gewoon om te bewaren. Ik zelf heb ook nog kleertjes van toen ik een baby was.
De rest van de 10000 kleding stukken zet ik op Vinted voor €1 a €2 !
2 maanden geleden
Maatje 44-50-56 heb ik de basics (rompers, broekjes, truitjes)’naar de verloskundige gebracht voor ouders die het niet zo breed hebben. Grotere maten gaan naar stichting babyspullen en alleen de echt mooie dingen zet ik op Vinted. Enkel kledingstuk gaat in de bewaardoos (eerste pakje, of iets wat onze beide dochters aan hebben gehad).