11 Reacties

2 maanden geleden

Bij de oudste heb ik gewacht dat zijn huid wat dikker was, hij was prematuur. Ik zal met de baby ook wachten totdat hij 1 jaar is en dan wasverzachter gebruiken. Maar een beetje. Nu natuurlijk wasmiddel van aloë vera en scheutje schoonmaakazijn en beetje oxi action van Zeeman. En alles hangen we aan de droogte, geen droger, werd afgeraden door de verloskundige toen onze oudste op IC lag. Drogen aan de lucht en strijken was toen het advies. Nu strijk ik sommige kleding maar niet alles meer en voor de baby hoeft het niet want is a terme.

2 maanden geleden

Ik was alle kleding van de kleine samen met onze kleding (dus normaal wasmiddel en wasverzachter) en gooi ook alles in de droger, behalve materialen die ik van ons zelf ook hangend droog (truien en spijkerbroeken). Tot nu toe denk ik niet dat er iets gekrompen is, en m’n baby van bijna 3 maanden lijkt ook geen problemen te hebben met het wasmiddel of de wasverzachter

2 maanden geleden

Wij gooien hier alles samen in de was en wassen met Neutral, gebruiken geen wasverzachter. Alle babykleertjes gaan ook lekker in de droger, scheelt zo veel tijd! Ik heb niet gemerkt dat dingen snel krimpen... En de hydrofieldoeken blijven er juist lekker zacht van en niet zo stijf!

2 maanden geleden

Ik doe niks van de kinderen in de droger. Naar mijn gevoel blijft het dan toch langer mooi. Bij de oudste heb ik tot 1 jaar gewassen met Neutral en geen wasverzachter gebruikt. Daarna ben ik ons gewoon wasmiddel gaan gebruiken. Nu worden zijn kleren samen met die van de jongste gewassen, dus weer met Neutral. Onze kinderen hebben een gevoelige huid, dus ik ben een beetje voorzichtig met verzorgings- en wasproducten.

2 maanden geleden

Wassen doe ik gewoon met normaal wasmiddel en wasverzachter. Drogen doen we 9 van de 10 keer buiten aan de waslijn, dan is het snel droog! Anders binnen aan een rekje. Nooit in de droger

2 maanden geleden

Ik gooi nooit kleding in de droger, daar word het vaak niet mooier van. Hier gaan alleen handdoeken in de droger en beddengoed in de winter. Verder gebruik ik voor de kleine hetzelfde wasmiddel

2 maanden geleden

Ik gooi alles in de droger, onze kleine man groeit er zo snel uit. En met warme pomp droger is de temperatuur ook lager zeggen ze

2 maanden geleden

Kleding sorteer ik op kleur, van ons en kids gaan daar gewoon in mee. Wasverzachter gebruik ik nooit. Ook niet goed voor de droger volgens mij. Alleen handdoeken, beddengoed en hydrofiele doeken gaan hier in de droger.

2 maanden geleden

Wij hebben geen droger, alles droogt lekker aan de lucht en als het zonnetje schijnt buiten. Ik was al een tijdje alles van ons kindje met onze was mee, gewoon met Ariel wasmiddel en Robijn wasverzachter. Gaat helemaal goed hier 🙃

2 maanden geleden

Ik was gewoon met ons eigen wasmiddel, alleen over op neutral ofzo als dochter er irritatie van krijgt. In begin deed ik ook alles ophangen om te drogen, maar nu gaat alles rechtstreeks de droger in 😂

2 maanden geleden

Wij hebben meestal wolletjes en wassen dan met Sonnett. Drogen aan de lucht idd, maar dat komt door het materiaal