11 Reacties

vorig jaar

Wij hebben een Engel jasje (wol), die mag wel in het autostoeltje aan.

vorig jaar

Voor in de maxicosi hebben wij een gevoerd jasje van noppies vestje zegmaar en als we weggaan dan ga ik achterin zitten doe ik hem in de auto een jas aan en zo zet ik hem in de kinderwagen

vorig jaar

Reactie op Lace

Wij hebben een Engel jasje (wol), die mag wel in het autostoeltje aan.
Oh goed tip dankje!

vorig jaar

Reactie op SharonJ

Voor in de maxicosi hebben wij een gevoerd jasje van noppies vestje zegmaar ...
Ohja slim! Dankjewel

vorig jaar

Je kan misschien het jasje als het ware in de maxicosi leggen en daar je kindje op/in leggen zonder nog aan te doen. Dan voor je je kindje uit de auto haalt het jasje aandoen? Of zou dat niet veel schelen met als je al een jasje aandoet in de maxicosi? Dat weet ik eigenlijk niet.

vorig jaar

Hier een winterdeken van Koeka in de autostoel op het moment dat we even buiten gaan met de wagen, maar 9 van de 10 keer lopen we daarna een warme winkel in

vorig jaar

Reactie op NZ1994

Je kan misschien het jasje als het ware in de maxicosi leggen en daar je ki ...
En inderdaad een dekentje gebruiken voor in de maxicosi en dat mee overtillen in de wagen.

vorig jaar

Reactie op NZ1994

Je kan misschien het jasje als het ware in de maxicosi leggen en daar je ki ...
Ja dat is ook handig, alleen mijn dochter is een lekkere volle meid dus ze zit dan echt klem 馃槀

vorig jaar

Reactie op Daniquemarlene

Ja dat is ook handig, alleen mijn dochter is een lekkere volle meid dus ze ...
Owh hahaha ja dat is ook weer zo wat dan ja 馃槄馃槅. Heerlijk 馃

vorig jaar

Wij gebruiken gewoon een voetenzak. Hebben er nu een van dooky en die is behoorlijk warm. Met dit koude weer draagt ze meestal toch al (dunne) truien met een dun vestje erover als we weg gaan. Dan in de kinderwagen in een voetenzak, muts op en sjaal om en dan is ze lekker warm.

vorig jaar

Reactie op Lisa1320

Wij gebruiken gewoon een voetenzak. Hebben er nu een van dooky en die is be ...
Oh super slim ook ja. Dat kan natuurlijk ook