13 Reacties
17 dagen geleden
Ik heb sinds kort ook een droger. Met 3 kids is het nu niet meer te doen op een rek🫢 ook ik gooi nu bijna alles erin op een paar stofjes na.
17 dagen geleden
Ik hang ze op een kledingrek met veel ruimte er tussen en soms zet ik de verwarming in die kamer een beetje aan. Het duurt idd lang. Soms gooi ik alleen katoenen kleding in de droger op de laagste stand, vaak gaat dat goed en paar zit dan net een beetje strakjes (maar dat zijn dan kleding waarvan ik het niet erg zou vinden, mooie kleding laat ik hangen).
17 dagen geleden
Ik hang t op te drogen. Snellere droogtijd is vooral ventileren! Dus als t snel moet drogen dan zet ik de ventilator erop (bij ons zijn de kamers best koud, warmer stoken is geen optie maar maakt in dit geval dus ook minder uit).
Wij gebruiken wasbare luiers en zo zijn de luiers soms toch met 1 dag hangen droog.
16 dagen geleden
Hoi, ik heb een droger, maar stop daar alleen dingen als handdoeken en beddengoed in. Kleding allemaal op het rek. Blijft het veel mooier bij en slijt het minder hard. Ik heb ook wasbare luiers en alles op een rek. Ik hang het boven op zolder in het trapgat, daar droogt het snel, en altijd het raam open op zolder zodat er voldoende ventilatie is.
15 dagen geleden
In het trapgat hangen! Is het bij mij in een dag droog, terwijl we (nog)niet stoken in huis. En zolang het weer het toelaat: buiten !
Heb wel een droger maar die gebruik ik minimaal. Ophangen zorgt ook voor minder kreukels.