Hi dames
Aangezien het heel leuk is om ervaringen te delen, is dit vaak nog leuker te delen met (aanstaande) mama's die in dezelfde week zijn uitgerekend!
Hoe gaat het met de klachten? Worden de symptomen al minder? Komt er al een buikje? Weten eventuele broertjes/zusjes het al? Weten anderen al van de zwangerschap? Hoe staat het met de eventuele nipt? Of nog allerlei kleine dingen waar je niet per se een eigen topic voor wil openen, maar wel benieuwd bent naar ervaringen! Deel ze vooral hier 🍀😊
Fijne zwangerschap!
Ohh wat spannend dat er vliezen zijn gebroken!! Dan kan het niet heeeel lang meer duren natuurlijk. Duim voor jullie dat het spoedig op gang komt!
Ik word er helemaal enthousiast van haha, het kan echt zomaar beginnen hè.. maar ja het kan ook nog een tijdje duren 🙄
Net terug van de controle bij de gynaecoloog (ik zit in een medisch traject ivm zwangerschapsdiabetes). Hartfilmpje gemaakt (zag er helemaal goed uit) en gecontroleerd of het echt vruchtwater was (dat was het). Morgen nog een controle, mocht het nog niet op gang gekomen zijn.
Daarnaast ook voor de zekerheid overmorgen een inleiding geplanned, want als het dan nog niet op gang gekomen is, dan is er kans op infecties. We hopen dat het allemaal vanzelf op gang komt voor die tijd natuurlijk 😊
Wat spannend allemaal. Ik hoop ook dat ze ergens deze week komt... maar het kan ook zo uiterlijk 31 mei worden. Heb s nachts wel last van menstruatie krampen maar volgens mij zegt dit nog niet zoveel helaas..
Nog meer mama's die nog niet bevallen zijn? Ik ben inmiddels 40+3 dagen en nog geen voortekenen. Dinsdag weer een afspraak bij de verloskundige met mogelijk een poging tot strippen.
Hallo allemaal, ik ben nieuw in dit groepje.
Ik zit/zat in groepje van 1juni/9juni.
Nou besloot de kleine man om zaterdag 18 mei ons al te verblijden met zijn liefde🥰
Maak kennis met James geboren met 37+3
3518 gram en 49 cm.
Succes nog even andere Mama's net de laatste loodjes. 💙
Ik val ook in dit groepje met m'n uitgerekende datum (21 mei), helaas nog steeds aan het wachten! Hoop wel dat het nog een mei baby wordt, juni komt al snel dichtbij...
Uitgerekend op 19 mei, maar nog geen voortekenen op een bevalling 🙈 wat kan wachten lang duren.. hoe voelen jullie je? Hebben jullie al iets van voortekenen?