230 Reacties
5 maanden geleden
Gisteravond had ik ruim een uur wat krampen en voelde ik me een beetje onrustig.. hoopte dat het vannacht zou gaan gebeuren, maar nee dus. En ik weet uit ervaring dat voorweeën enz helemaal niks zeggen, heb ook het gevoel dat het nog juni kan worden. Komende vrijdag is m'n zoontje jarig, hoop zo dat het niet precies op die dag wordt!
5 maanden geleden
Reactie op Daphne5809
Uitgerekend op 19 mei, maar nog geen voortekenen op een bevalling 🙈 wat ka ...
Ik op 18 mei, vandaag heeft de verloskundige kunnen strippen, had 2 cm ontsluiting. Sindsdien wat krampen en lage rugpijn. Ben benieuwd.. morgenochtend naar t ziekenhuis voor de CTG enzo. Hopelijk komt de kleine voor we een inleiding zouden moeten.
Succes met het wachten!
5 maanden geleden
Reactie op esmeenpg
Ik op 18 mei, vandaag heeft de verloskundige kunnen strippen, had 2 cm onts ...
Wat spannend! Is het de eerste strippoging? Ik duim met je mee dat het vannacht doorzet! 🍀🍀
5 maanden geleden
Reactie op Daphne5809
Wat spannend! Is het de eerste strippoging? Ik duim met je mee dat het vann ...
Was inderdaad de 1e poging. Ik heb er onregelmatige weeën van en slijmprop vanmorgen verloren. Sommige weeën komen en gaan, andere zijn intens. Hopelijk zijn deze weeën de start en niet enkel als reactie op het strippen🤞 al met al een spannende week :)
5 maanden geleden
Ik ben inmiddels de 20e bevallen van een dochter, Marley met 40+1.
5 maanden geleden
Waar we gisterochtend een eerste strippoging gepland hadden staan bij 41+2, begonnen een paar uur daarvoor ineens spontaan de weeën. Zonder voortekenen of voorgevoel, ze was er klaar voor. Gisterenmiddag om 16.22 uur zijn wij trotse ouders geworden 💗 hou vol lieve mama’s, jullie kindje komt eraan!
5 maanden geleden
Reactie op Daphne5809
Waar we gisterochtend een eerste strippoging gepland hadden staan bij 41+2, ...
O dat is fijn! Gefeliciteerd!! En geeft toch weer even goede moed dat het gewoon zomaar kan gebeuren zonder voortekenen.
5 maanden geleden
Wie uit deze groep is er nog meer nog niet bevallen in mei? Had niet gedacht een juni kindje te krijgen, maar dat is nu echt een feit! 41+4 vandaag, nooit eerder zo lang zwanger geweest...
5 maanden geleden
Reactie op aj205a
Vandaag voor het eerst gestript met 41+2, fingers crossed 🥰❤️🥰
Hoe gaat het nu met je??
5 maanden geleden
Reactie op aj205a
Ik ben gisteravond 22.46 bevallen van onze zoon 🥰🥰🥰
Gefeliciteerd, fijn!!
5 maanden geleden
Reactie op Geerkee
Hier ook! Vandaag 41.3!
Spannend! Is er een plan of wacht je het nog af?