230 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op Geerkee

In principe morgen een inleiding. En jij?
Vandaag voor het eerst gestript, maar met de vraag of dat wat gaat doen omdat de baby niet ver genoeg ingedaald is. Morgen controles bij de gynaecoloog en waarschijnlijk dan dinsdag inleiden met precies 42 wk. Ik stel me daar maar op in, als het toch nog spontaan komt is dat een meevaller...

5 maanden geleden

Reactie op kikkertje12345

Wie uit deze groep is er nog meer nog niet bevallen in mei? Had niet gedac ...
Ik ook niet:-) vandaag 41+4, was 22 mei uitgerekend. Nooit gedacht een juni baby te krijgen. Morgen voor de 2e keer strippen en dan wordt het spannend. Ze willen me woensdag inleiden op precies 42 weken en dat zie ik echt niet zitten..

4 maanden geleden

Hoe gaat het met de Mama's.☺️ Allemaal al een beetje gewend aan de baby en de slapeloze nachten? Ben erg benieuwd hoe jullie het ervaren. Hier beginnen we onze draai aardig te vinden. 😇

4 maanden geleden

Hier gaat het op zich goed, al is de kleine tot nu toe echt een avond en begin van de nacht wakkere baby🤔 Niet zo fijn in combinatie met een bijna kleuter die om 8.00 in de ochtend wakker is... Maar als ze haar laatste flesje gekolvde bv(om 00.00 ) heeft gehad, besluit ze uit zichzelf om geen honger te hebben to 06.00 dus dat is wel fijn. Nu alleen nog dan ook slapen en ik ben happy... De oudste is ook een super trotse grote zus, wil graag overal mee helpen en veel knuffelen.... Hoe is het met de rest van de mama's?

4 maanden geleden

Reactie op NathalieN89

Hoe gaat het met de Mama's.☺️ Allemaal al een beetje gewend aan de baby en ...
Fijn om te horen dat het bij andere mama’s er anders aan toe gaat! De kleine meid is nu 7 weken en pfff wat een zware tijd weer. Niet stil te krijgen. Ze heeft al zo’n 6 dagen niet gepoept en dat merk je aan alles. Ik geef bv dus dat zou laxerend moeten werken..maar niet hier helaas. Vermoeid..slaap te kort, hoofdpijn en nog een peuter van 2,5

4 maanden geleden

Reactie op Aaa2021

Fijn om te horen dat het bij andere mama’s er anders aan toe gaat! De klein ...
Als ze er zoveel last van heeft, wat zegt de huisarts?

4 maanden geleden

Reactie op Aaa2021

Fijn om te horen dat het bij andere mama’s er anders aan toe gaat! De klein ...
Ah jeetje wat vervelend voor jou en de kleine meid 😥😔 Zou even bij de dokter langs gaan. Je zou bij voorbaat kunnen kijken of het aan koemelk ligt. Eet en drink je zelf producten met koemelk?

4 maanden geleden

Reactie op NathalieN89

Ah jeetje wat vervelend voor jou en de kleine meid 😥😔 Zou even bij de dok ...
Ik ben inderdaad bij de kinderarts geweest..die denkt niet dat het kma is. Zelf denk ik het wel en consumeer nu zo’n 1,5 week amper zuivel ja :( Vandaag heeft ze weer gepoept gelukkig!

één maand geleden

Hoe gaat het hier met alle Mama's? 🥰Hoe gaat het met de baby sprongetjes. Wij hebben sprong 4 gehad.