230 Reacties
één jaar geleden
Hoi allemaal,
Wat leuk om te lezen hoe het met jullie gaat!
Ik heb vorige week de eerste echo gehad. Mijn geschatte datum is 17 mei.
Ik ben in verwachting van ons vierde kindje. Op dit moment veel last van misselijkheid, waardoor eten lastig is en mijn energie laag is.
Volgende week weer een echo, dan (ongeveer) 11 weken zwanger.
één jaar geleden
Hoi allemaal, afgelopen vrijdag de termijnecho gehad, officieel uitgerekende datum nu op 17 mei van de eerste. Pff die ochtendmisselijkheid is niet te doen, gelukkig wel medicatie voor gehad.. ik heb vooral een darmenbuik heb ik het idee🙈.. Wij gaan wel voor de nipt met nevenbevindingen.
één jaar geleden
Okee volgens mij heb ik de meest rare graving ooit😅🤣🤣🤣
Ik heb zon zin in gebakken champignons 🤤🤤🤤
één jaar geleden
Reactie op Eli95
En hoe gaat het met jou?
Het gaat goed! :) ik ben morgen 10 weken en we hebben vrijdag weer een echo. Ik voel me minder hormonaal en somber dan eerst! Ik was de eerste paar weke. erg misselijk (gelukkig niet gespuugd) en dat is nu ook minder. Maar voel wel andere dingen zoals, nog steeds, grote borsten en ik voel veel in mijn buik. Beetje groeikrampjes denk ik. Verder ook erg moe, middagdutjes zijn heerlijk!
We hebben het aan mijn schoonouders verteld! Ik zie ze niet heel vaak, ze wonen in Engeland, dus het was heel leuk en toevallig dat ze nu op bezoek waren. Het was redelijk vroeg (8+5) dus we twijfelden even maar we vonden het toch bijzonder om het in het echt te doen! Komende zaterdag gaan we het mijn ouders vertellen (met 10+4)
één jaar geleden
Hi allemaal! Vorige maandag 1e echo gehad en alles zag er goed uit! Vorige keer miskraam, vandaar eerdere echo.
Zover nu 22 mei uitgerekend. Ben al weken erg moe en met vlagen misselijk. Soms een uitdaging met een 2,5 jarig jongetje die rondloopt vol energie!
Maar hopelijk is dat snel voorbij.
30 oktober heb ik de termijnecho.
Ik heb op het moment vooral zin en behoefte aan mandarijnen, sinaasappelsap..
één jaar geleden
Hier gisteren de termijnecho gehad, 18 mei is de uitgerekende datum, en alles zag er goed uit! Toch fijn, dan weet je weer even waar je het voor doet haha! Ben zo ontzettend misselijk al sinds het begin, kan me dit echt niet herinneren van mijn eerste zwangerschap. En zo verschrikkelijk moe, maar weinig ruimte om eraan toe te geven met een drukke dreumes (13 maanden) in huis. Meer mama’s met een klein leeftijdsverschil tussen de kindjes?
één jaar geleden
Reactie op rchlvanm
Hier gisteren de termijnecho gehad, 18 mei is de uitgerekende datum, en all ...
Ons ventje is net 1,5 jaar (18 maanden)
één jaar geleden
Reactie op Rebecca042022
Ons ventje is net 1,5 jaar (18 maanden)
En was het bij jullie gepland of wat eerder dan verwacht? Hier was het wel iets eerder dan we ‘voor ogen hadden’, dus het was even wennen aan het idee dat je dan straks twee nog hele kleine kindjes hebt, maar inmiddels ben ik gewend aan het idee en heb ik er vertrouwen in dat het goed komt. Aanpoten wordt het toch wel, haha
één jaar geleden
Reactie op rchlvanm
En was het bij jullie gepland of wat eerder dan verwacht? Hier was het wel ...
Het is bij ons wel een soort van gepland. Wij hebben voor ons zoontje een miskraam gehad, wij hebben hier dus ergens wel een soort van rekening mee gehouden dat dit weer kon gebeuren.
één jaar geleden
Reactie op rchlvanm
Ons zoontje is nu 13 maanden, dus daar zit ook niet zoveel leeftijdverschil tussen. Met de oudste gaat dit kindje 4 jaar en 5 manden schelen.
één jaar geleden
Reactie op rchlvanm
Ik ben 15 mei uitgerekend en heb een dochtertje van bijna 10 maanden dus ik heb ze ook kort op elkaar zitten. Die vermoeidheid is zo herkenbaar. Je kan niet meer op elk moment gaan liggen als je dat wil.
één jaar geleden
Ik heb vandaag een goede termijnecho gehad. En ik ben opeens 6 dagen vooruit gezet waardoor mijn uitgerekende datum nu 11 mei is.
Morgen dus opeens 12 weken zwanger. Het voelt heel gek, maar ik ben heel blij met een mooie echo vandaag.
Ik zal jullie dan ook moeten gaan verlaten. Fijne zwangerschap toegewenst allemaal! ❤️
één jaar geleden
Ik kom me ook melden in dit groepje. Ik ben morgen 11 weken en heb de termijnecho al gehad.
Ik ben 19 mei uitgerekend.
Dit is mijn 3e zwangerschap, heb 1 dochter van 3 jaar.
Mijn dochter vertelde vol trots een week voor de positieve test al aan iedereen dat mama een baby in de buik had (veel zwangeren in de omgeving) maar weet het sinds de 1e echo bij 8 weken al.
Ben nu 5 kilo afgevallen omdat ik vanaf 4 weken tot 9 weken bijna niets van eten kon binnenhouden, gelukkig wel drinken.
Vermoeidheid is nu gelukkig minder aan het worden, ik kon de hele dag wel slapen🤭
Hoe is het met iedereen?
één jaar geleden
Hi, ik ben nu 11 weken zwanger en heb t best zwaar gehad. Tijdens de eerste zwangerschap had ik bijna nergens last van. Oudste is nu 21 maanden. Dus schelen ze kleine 2,5 jaar straks.
Ik wil de termijnecho pas doen als ik ruim 12 weken zwanger ben, zodat we ook het hartje kunnen horen. Volgens eigen berekening ben ik 16 mei uitgerekend voor alsnog
één jaar geleden
Vandaag een goede termijn echo gehad, nu 10+6, een dagje vooruit gezet. Uitgerekende datum 21 mei. Wat heerlijk om zo'n beweeglijk klein kindje te zien en voor het eerst die hartslag te horen 🥰