230 Reacties

één jaar geleden

Reactie op selina1705

Heyy, Ik weet niet of dit alleen bij mij is, maar dit is mijn eerste zwang ...
Mijn verloskundige gaf aan dat je hier bij de huisarts medicijnen voor kan krijgen, dus misschien helpt dat je voor zolang het nodig is?

één jaar geleden

Vanmorgen 13 weken echo gehad, alles zag er goed uit! En de NIPT had ook geen bevindingen! Dus wij zijn heel erg happy :) Hebben meer mensen al een 13 weken echo gehad? Hier trouwens nog niet zichtbaar zwanger. En ook niet misselijk. Dat klinkt heel vervelend. Veel sterkte!

één jaar geleden

Ik heb 2 weken geleden mijn termijn echo gehad en ben terug gezet naar 19 mei, dus ik sluit mij hier aan! Ik heb as woensdag de 13 weken echo, en heb al wel bloed laten prikken voor nipt etc. Ben benieuwd!! Even rustig afwachten nu.

één jaar geleden

Reactie op Szeyu

Vanmorgen 13 weken echo gehad, alles zag er goed uit! En de NIPT had ook ge ...
Hier gisteren de 13 weken echo gehad! Nu aftellen tot de geslachtsbepalingsecho 😅

één jaar geleden

Ik ben met de termijn echo van 29 mei naar 22 mei gezet! Dus ik kom gezellig mee kletsen! Dit is mijn tweede zwangerschap! Mijn zoon word 9 mei 2 jaar, dus dan schelen ze precies 2 jaar! Verder trouwt mijn beste vriendin 24 mei.. en ik ben dus 22 mei uitgerekend. Hier heb ik best wel last van en ik hoop dat ik bij haar bruiloft kan zijn. We zijn al 15 jaar vriendinnen.. 🥹

één jaar geleden

Reactie op Szeyu

Vanmorgen 13 weken echo gehad, alles zag er goed uit! En de NIPT had ook ge ...
Ik heb vandaag de echo gehad! Hier ook alles goedgekeurd. En zelfs als voor 99% zeker bepaald wat het geslacht is. Super leuk! Nu alleen de nipt nog afwachten voor we helemaal blij kunnen zijn.

één jaar geleden

Ik mag maandag voor de 13weken echo, ben dan ‘al’ 14+1 ❤️

één jaar geleden

Ik heb vandaag de 13 weken echo gehad met 14+1, alles zag er heel goed uit en bijna met zekerheid te zien dat het een meisje is 💕 Hoe is het met de rest?

één jaar geleden

Reactie op Sagittarius1

Ik heb vandaag de 13 weken echo gehad met 14+1, alles zag er heel goed uit ...
Zo bijzonder he ….. altijd een fijn moment om je kindje echt even te zien! Het gaat goed :) ik voel me veel minder vermoeid en ook wat zonniger in mijn hoofd. Je ziet al behoorlijk aan mijn buik dat er wat gaande is. Ik had afgelopen maandag onze 13 weken echo (ook met 14+1). Mijn baarmoeder ligt naar achter zag ze, en mijn placenta ligt vooraan. Dus het was een inwendige echo(voor het eerst). Dat was eeeven een beetje wennen, even een momentje. Maar de echo zelf was zo scherp en mooi. Het duurde wel een half uur ofzo en ze is natuurlijk alles na gegaan. Heel bijzonder om het kindje echt zo zien te bewegen op een groot scherm, mijn vorige echo’s waren ook heel bijzonder (met 7 en 10 weken), maar wel -achteraf gezien- zo pixelig. Nu snap ik ook beter waarom. We krijgen al zoveel fijne dingen te leen van vriendinnen(cosleeper, stokke newborn set, wagen gekregen). Zo lief allemaal, maakt het zo echt. Hoe gaat het met jou?

één jaar geleden

Reactie op Sagittarius1

Ik heb vandaag de 13 weken echo gehad met 14+1, alles zag er heel goed uit ...
Wat fijn! Ik heb het morgenmiddag. Dan ben ik ook 14+1! Hopelijk is alles goed. ❤️✨

één jaar geleden

Reactie op aj205a

Zo bijzonder he ….. altijd een fijn moment om je kindje echt even te zien! ...
Ja super fijn om je eigen kleine mini weer te zien bewegen en het hartje te horen 💕 De verloskundige vertelde dat ze de 13 weken echo bij voorkeur liever wat later doet, zo rond 14 weken, ten opzichte van 12+3. Omdat er dan al weer zo veel meer zichtbaar is op de echo. En wat fijn dat het, ondanks dat het een inwendige was, wel heel mooi duidelijk en scherp op beeld was voor jou! Ik voel me sinds een paar dagen ook een stuk minder vermoeid, heb weer energie om dingen te doen, echt zo fijn! 😊

één jaar geleden

Reactie op firgun

Wat fijn! Ik heb het morgenmiddag. Dan ben ik ook 14+1! Hopelijk is alles g ...
Net terug van de 13 weken echo en alles was goed. ❤️ Zo bijzonder weer om te zien.

één jaar geleden

Wij mochten gisteren en vandaag voor de 13wk echo. Er was miscommunicatie geweest bij het echobureau en gisteren was de echoscopiste die de 13wkecho mag doen al weg. Wel even gekeken of de grote lijnen goed zijn om de spanning eraf te halen en vandaag dan toch echt de 13wk echo. Helemaal perfect! Heerlijk om ook het verschil in moment van de dag te zien. Smiddags is de kleine erg druk en s’ochtends gewoon lekker chillen! Heerlijk 🥰❤️

één jaar geleden

Wat fijn om te lezen dat jullie echo's ook allemaal goed zijn! Onze 13 weken echo was ook goed en vrijdag kregen we de uitslag van de nipt: ook geen afwijkingen. Ik kom nu een beetje tot rust en merk dat ik wat meer kan genieten. Herkennen jullie dat?

één jaar geleden

Reactie op RenskeL

Wat fijn om te lezen dat jullie echo's ook allemaal goed zijn! Onze 13 weke ...
Had ik inderdaad ook, sindsdien ook pas wat aan het kopen. Denk pas echt rust als het er is. Merk toch richting elke echo weer onrust😅

één jaar geleden

Reactie op Ememem

Had ik inderdaad ook, sindsdien ook pas wat aan het kopen. Denk pas echt ru ...
Haha, denk ik ook! Nog een half jaar bikkelen ;) Wij hebben woensdag de geslachtsecho. Ook weer spannend!

9 maanden geleden

Vandaag 24 weken in verwachting, voelt wat mij betreft toch als een mijlpaal nu het kindje officieel als levensvatbaar wordt gezien. Hoe is het met jullie? Klachten? Juist niet? Ik ervaar dat het sneller zwaarder is, omdat ik minder mijn rust kan pakken omdat er nu een dreumes rondloopt 😅 verder heb ik weinig klachten tot op heden, wel een veel sneller groeiende buik voor mijn gevoel (ten opzichte van de eerste zwangerschap)

9 maanden geleden

Reactie op Sagittarius1

Vandaag 24 weken in verwachting, voelt wat mij betreft toch als een mijlpaa ...
Het eerste trimester bestond uit de hele dag misselijk zijn, moe en hoofdpijn. En nu richting het derde trimester heb ik enorm veel Laat van maagzuur. Zo erg dat ik er niet van kan slapen. Bij de eerste zwangerschap had ik dat pas de laatste maand. Verder last van m’n bekken en snel moe zijn idd. Ik probeer het dutje van de peuter wel mee te pakken zo lang het kan. En buik is naar mijn gevoel net zo groot. Donderdag ben ik precies 24 weken en vrijdag de Suikertest 🤢

6 maanden geleden

Hoe gaat het inmiddels met iedereen? Zijn er al baby’s van dit kletsgroepje? Heel veel succes met de laatste loodjes 🥰

6 maanden geleden

Hier nog geen baby! Maar het begint wel spannend te worden zeg! Verder gaat het kwa symptomen hier nog heel goed, als ik sommige verhalen lees mag ik van geluk spreken denk ik!