1017 Reacties

2 jaar geleden

Hi dames, Hier een prille zwangerschap met de uitgerekende datum op 23 mei. Ik ben in verwachting van ons 2e kindje. Hopelijk voegen meer dames zich bij deze topic. Dat alles bij iedereen goed mag blijven gaan 🍀

2 jaar geleden

Hoi! Hier ook een hele prille zwangerschap! Vanmiddag getest op 9dpo en volgens de clearblue early zwanger. Mijn zelf berekende datum is 24 mei! Ik ben getrouwd, we hebben al een zoontje uit januari 2021. Dit was ronde 9. Maar ronde 7 was geëindigd in een vroege miskraam bij 4+3. Dat maakt dat ik het nu best spannend vind. Hopelijk blijft het bij iedereen lekker plakken en groeien🤞

2 jaar geleden

Hi dames! 💗🫶🏻 Zelf uitgerekend dat de uitgerekende datum 21 mei zou zijn. Spannend! 2 oktober hebben we ons eerste bezoek aan de verloskundige. We hebben al een dochtertje van 2 jaar💕

2 jaar geleden

Hi hi, Ik ben een beetje misselijk deze week, morgen met 9dpo kan ik eindelijk een vroege test doen. Fingers crossed 🤞 Ik ben ook getrouwd en heb al een dochtertje van mei 2022. Dit is voor mij ronde twee na een vroege miskraam afgelopen maand. Als ik zwanger ben, wordt het weer spanned dus. Hopelijk blijft het inderdaad lekker plakken 😊

2 jaar geleden

Ik heb vanochtend nog weer getest. Nu ook met Kruidvat 2v5. En die gaf ook al een mooi lijntje, ondanks dat ik zaterdag mijn menstruatie zou verwachten. Ergens voelt het al zo veel beter als met de miskraam in juli. Ik heb op dit moment weinig symptomen. Ik slaap wat onrustiger, maar goed het was de afgelopen dagen ook veelste warm. En af en toe wat krampen. Maar dat herken ik ook toen ik zwanger was van mijn zoontje. Hebben jullie al symptomen? Wij geven zaterdag een feest voor vrienden en familie. Dat wordt nog even een ding. Ik rook (direct gestopt na de positieve test) en drink met feestjes ook graag een biertje. Dat kan natuurlijk niet.. We willen het over een week ofzo aan onze ouders vertellen.. niet aankomend weekend al 😂 Wanneer gaan jullie het nieuws delen?

2 jaar geleden

Hoi hoi! Volgens de app is mijn uitgerekende datum 24 mei, dus nog lekker pril. Testen zijn nog rustig aan het oplopen, dus hopen dat ie blijft plakken. Dit was voor mij ronde 3 voor 2e kindje. Nog weinig symptomen eigenlijk, vorige zwangerschap was ik SUPER moe, dat valt nu wel mee. 🤔 We hebben al een zoontje van (bijna) 2. Zijn op dit moment lekker op vakantie in Gran Canaria! Dus had testen van huis meegenomen, want ik ga toch niet wachten 🫠. Bij thuiskomst de VK maar bellen en eerst even de eerste echo afwachten en daarna kijken hoe en wat qua vertellen aan familie 😊.

2 jaar geleden

Reactie op Melanyy

Hi dames! 💗🫶🏻 Zelf uitgerekend dat de uitgerekende datum 21 mei zou zijn ...
Wat leuk! Ik heb ook een meisje van 2 en nu zelf berekend op 21 mei uitgerekend ❤️

2 jaar geleden

Reactie op anouksol

Hoi hoi! Volgens de app is mijn uitgerekende datum 24 mei, dus nog lekker ...
Dat is een leuk vakantie cadeautje! Geniet ervan! Herkenbaar van het testen hoor. Ik had me ook voorgenomen niet zo vroeg te testen. Maar goed, op dat punt totaal geen discipline.

2 jaar geleden

Wat leuk! Ik heb ook een meisje van 2 en nu zelf berekend op 21 mei uitgere ...
Ik sluit ook graag aan! Wij hebben ook een dochter van 2 en nu uitgerekend rond 24 mei 😊

2 jaar geleden

Hier ook 24 mei! Afgelopen januari bevallen van een dochtertje en nu in ronde 4 raak. Ronde 1 werd een vmk dus dit is extra spannend even maar de testen lopen goed op dus ik begin stiekem blij te worden ☺️

2 jaar geleden

Nog niet super knal testen, maar we gaan de goede kant op 💪 (ja ik ben een teveel-tester 🫣)

2 jaar geleden

Ik ben volgens de app uitgerekend op 25 mei. Ik ben in maart bevallen van ons zoontje dus dit was wel een verassing maar zeker welkom😊

2 jaar geleden

Hey allemaal. Allereerst allemaal gefeliciteerd! Zojuist een positieve test gehad. 2e ronde proberen. Toch allemaal wel spannend🙈 en enthousiast, deze ronde had ik totaal niet verwacht dat het raak zou zijn.. maar toch🤞 hopen dat het kleine friemeltje mag blijven hangen en dan rond 24 mei geboren mag worden (zelf berekend) Klachten is vooral heel erg moe en heel diep slapen. Ook wat misselijkheid al weet ik niet of dat hiermee te maken heeft of dat het komt doordat ik strontje verkouden ben..

2 jaar geleden

Hi dames! Hier ook een prille zwangerschap met datum 22 mei! Het is mijn eerste kindje en op 2 okt heb ik mijn eerste echo. Heel spannend! 💕

2 jaar geleden

Reactie op Marit97

Hi dames! Hier ook een prille zwangerschap met datum 22 mei! Het is mijn ...
Wat leuk! Ik ben ook op 22 mei uitgerekend 🥰

2 jaar geleden

Hoiiii, Ik ben Rebecca. 29 jaar oud en had vanmorgen een positieve test maar zoooo vaag dat we nog een cb met weken indicator gedaan hebben. Dus ontzettend pril nog maar 2/3 weken. Ik ben getrouwd en we zijn april 2022 ouders geworden van een fantastische zoon. We zijn dol gelukkig met deze zwangerschap. Ik ben wel een beetje bang voor een mk omdat we deze al eens gehad hebben voor ons zoontje. Ik heb al een weekje vage buikpijn klachten. Af en aan misselijk en ik ben moe. Volgens de app zou de uitgerekende datum rond 24 mei zijn. Van ons zoontje ben ik met 41+1 weken bevallen dus mocht het allemaal goed gaan, zullen we zien wat dit kleintje gaat doen🥰💜

2 jaar geleden

27 mei uitgerekend van onze regenboog baby. Hopelijk dit keer een plakkertje. Klachten zijn vermoeidheid, beetje misselijk en wisselende eetlust. Ik heb dit keer een beter voorgevoel dan de vorige keer. 9 oktober 1e echo 😍

2 jaar geleden

Reactie op Jessara

27 mei uitgerekend van onze regenboog baby. Hopelijk dit keer een plakkertj ...
Ga duimen voor jullie🤞 Wij ook 9 oktober 🥰

2 jaar geleden

Hoii dames, Ik wens iedereen hele gemakkelijke en mooie zwangerschapservaring💕 Ik heb 21 mei uitgerekend. Ik verwacht mijn eerste 👶 duus ik ben heel spannend. Ik heb echt abnormaal warm op mijn voeten en zeer pijn op mijn benen, alsof ik 15 km gelopen heb. Soms krijg ik krampen in mijn buik. Hebben jullie identieke? Hebben jullie boeken besteld tijdens de zwangerschap? Wat zijn jullie plannen voor de toekomst????

2 jaar geleden

Hallo meiden, nog meer die op 27 mei staan en nog geen vroege positieve test hebben? Ik heb bizar veel symptomen. Misselijk, opgezette buik, puistjes, hoofdpijn, pijnlijke borsten, temp blijft verhoogd. Maar testen blijven negatief, snap er echt niks van.