173 Reacties

één jaar geleden

Oh en natuurlijk gefeliciteerd!!! Geniet vooral van de bijzondere tijd

één jaar geleden

Hoii! Mag ik ook meeschrijven? Volgens eigen berekening ben ik nu 5+4 weken zwanger en 10 mei uitgerekend. Dit word ons 3e kindje. Niet gepland (nog niet) maar zeker wel gewenst. We hebben pas 2 oktober onze eerste echo. Dit duurt zo VERSCHRIKKELIJK lang. Vooral omdat ik al heel vroeg wist zwanger te zijn. Kwaaltjes: misselijk, vermoeiheid en pijnlijke boobies. Oh en volgens mijn man ben ik chagrijnig. 🤷🏼‍♀️

één jaar geleden

Super leuk om alle reacties te lezen en gefeliciteerd allemaal. Wij hadden 30 augustus een vroege positieve test in handen maar we waren 2 jaar samen dus echt een kadootje. Ik ben uitgerekend op 12 mei 2024 moederdag.Toen we de test deden was ik pas 3.3 weken maar heel duidelijk positief. Ik heb 2 kinderen uit een eerdere relatie. Mijn huidige man had een sterilisatie in het verleden gedaan maar kwam er bij mij achter toch nog een eigen kindje te willen. We hebben het laten terug draaien en binnen 3 maanden zwanger. Ik sta bijna elke avond op het punt de kids te vertellen maar dat kan echt nog niet. Wij hebben onze eerste echo op 26 september met 7.2 weken ben heel erg benieuwd. Mijn kwaaltjes: krampen in mijn onderbuik ene dag meer dan andere dag. gevoelige borsten niet heel erg moe maar ook weer niet kunnen slapen echt vervelend ik heb zeker al een buikje dat viel op bij de week foto.

één jaar geleden

Hoi! Volgens mijn berekening ben ik 14 mei uitgerekend! Mijn oudste is op 14 oktober jarig dus dat zou een mooie afsluiter zijn♥️ ben zo benieuwd hoe onze andere 2 kindjes reageren op nog een broertje of zusje. Hebben 4 oktober de eerste echo ben dan iets van 8 weken. Qua klachten mag ik ook echt niet klagen! De vorige 2 zwangerschappen niet heel veel kwaaltjes gehad. Dus hoop op nog zo'n droom zwangerschap ☺️ Vind het zelf wel heeel moeilijk om dit voor me te houden denk ook niet dat dat mij heel lang gaat lukken🙈

één jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal! Ik ben denk ik rond 13 mei uitgerekend en dit wordt mijn tweede kindje, al een zoontje van november 2021! Vorige zwangerschap lag ik nu al een week kotsend boven het toilet, nu alleen een beetje vermoeid (lig om 21:09 ook al in bed). 3 oktober eerste echo, spannend!

één jaar geleden

Reactie op Vlieger

Vorige keer: coronatijd, weinig sociale contacten. Nu: afleiding van onze z ...
Dankjewel, ik probeer mezelf idd maar bezig te houden met vanalles haha. En aftellen en afwachten tot die eerste echo, ik ben zo benieuwd

één jaar geleden

Gefeliciteerd iedereen! Hier ben ik op dit moment 5.2 weken zwanger van mijn derde en volgens mijn berekening uitgerekend op 12 mei. Iets meer dan een week geleden een (aantal) positieve testen. Wel dubbel en mooi tegelijk, want rond deze tijd zou ik uitgerekend zijn van onze derde en vierde kind. Verder niet heel veel last van symptomen (naast wat gevoelige borsten en beetje moe) hoop gewoon dat we 28 september een mooie echo te zien krijgen.

één jaar geleden

31 augustus erachter gekomen dat ik zwanger ben! 🍀 uitgerekend waarschijnlijk rond 11 mei…… Helaas veel bloedverlies.. bruin en momenten ook rood.. soms steken… overgevoelige baarmoedermond helpt niet mee.. helaas last van de misselijkheid, pijnlijke borsten en ben ontzettend moe! Vk al 2x gebeld ivm bloedverlies… Maandag 9 oktober eerste echo… ik hoop op een kloppend hartje 🤍🍀

één jaar geleden

Wij zijn 13 mei uitgerekend van ons eerste. We hebben eerder een miskraam gehad in week 4, dus we vinden het beide nog steeds super spannend, maar elke dag voelt als een kleine overwinning. 25 september staat de eerste echo gepland, dat is dan week 7. Zijn er hier toevallig nog anderen met een regenbooggezin? Ik ben zelf homoseksueel (man) en mijn co-ouder heteroseksueel (vrouw). We gaan dit aan met 50/50 co-ouderschap. Leuk om al jullie verhalen te lezen!

één jaar geleden

Hoi hoi, ik klets graag mee :) Ik ben nu 5.4w zwanger en ik denk rond 12 mei uitgerekend. 28 september de eerste echo. We hebben al een zoontje van 1,5jr. Mijn ouders en broertje/schoonzus weten het al wel, zodat ik lekker tegen hen kan klagen. Verder houden we het nog eventjes geheim tot de echo. Maar dat kost wel moeite, want ik merk dat ik al een buikje krijg en best wel wat kwaaltjes. Eigenlijk hetzelfde als in de eerste zwangerschap; de hele dag licht misselijk, ontzettend moe en veel hoofdpijn. De pijn in de borsten is er wel, maar naar mijn idee minder heftig dan de eerste zwangerschap. Maar goed, we zijn pas net begonnen 😅

één jaar geleden

Reactie op Drohn

Wij zijn 13 mei uitgerekend van ons eerste. We hebben eerder een miskraam g ...
Hier ook eerder een vroege miskraam gehad. Gelukkig snel daarna alweer raak 🙏 Nu alweer in week 4. 'Elke dag voelt als een overwinning', heel herkenbaar!

één jaar geleden

Half juni bevestigd gekregen dat we een vroege miskraam hadden bij onze eerste zwangerschap. Duurde nog best even voordat mijn baarmoeder weer schoon was. Die bevestiging dat alles weer in orde was kregen we de derde week van augustus. En meteen weer raak! Het is wat moeilijk in te schatten ivm de miskraam er meteen voor, maar ik vermoed nu toch alweer 4 weken en een paar dagen zwanger te zijn 🙏

één jaar geleden

Reactie op Dhlia

Half juni bevestigd gekregen dat we een vroege miskraam hadden bij onze eer ...
Wat fijn dat het zo snel weer gelukt is! Is het voor jullie ook de eerste?

één jaar geleden

Hallo 👋🏻 gisteren een positieve test! voor de 2e keer zwanger (volgens mijn berekening) 13 mei uitgerekend. Vooral veel misselijk hier en moe 😴

één jaar geleden

Wanneer hebben jullie de eerste echo? Ik 25 september. Kan niet wachten om te weten of alles goed groeit daar binnen

één jaar geleden

Reactie op Nenbaby2maybe2023

Wanneer hebben jullie de eerste echo? Ik 25 september. Kan niet wachten om ...
4 oktober heb ik de eerste echo🥰 iets later gepland omdat mijn cyclus onregelmatig is iets ruimer ingepland. Als alles goed is ben ik dan 8 weken

één jaar geleden

Reactie op Nenbaby2maybe2023

Wanneer hebben jullie de eerste echo? Ik 25 september. Kan niet wachten om ...
Ik heb 26 september de eerste echo. Echt spannend! Hoop zo dat alles goed is. Ben dan ruim 7 weken zwanger.

één jaar geleden

Ik 26 sep dan ben ik 7w1

één jaar geleden

Hoi! Ik ben zwanger van ons 2e kindje. Als het goed is uitgerekend op 12 mei. 2 oktober hebben we de eerste echo. Ben zo benieuwd! Klachten beginnen sinds vandaag wat toe te nemen. Erg moe en met vlagen flink misselijk

één jaar geleden

Reactie op Adriana-25

4 oktober heb ik de eerste echo🥰 iets later gepland omdat mijn cyclus onre ...
Wat leuk! Ik ook 4 oktober en dan als het goed is 8+2. Spannend!