173 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op Iris A

Hoi dames, Zijn jullie ook zo klaar met “wachten?” Ik ben 10 mei uitgerek ...
Spannend! Hier hetzelfde verhaal, 10 mei uitgerekend maar wil de kleine man ook graag in mn armen nemen.. Alleen heb ik juist het idee dat die daar nog wel lekker zit. We gaan het zien!

6 maanden geleden

Zijn jullie er allemaal al over uit welke naam het gaat worden? ☺️

6 maanden geleden

Reactie op naooomx

Ja, wij hebben al best vroeg in de zwangerschap de knoop doorgehakt maar ik merk zelf dat ik er wel onzeker over ben soms. Maar ik denk dat als ons meisje er is dat dan alles wel op zijn plek valt. En jullie?

6 maanden geleden

Reactie op naooomx

Zeker! Jij ook?

6 maanden geleden

Reactie op naooomx

Jaaa! Uiteindelijk de knoop doorgehakt maar ik moest even wennen en zat steeds met het gevoel van ‘maar wat als er een naam is, die ik toch mooier vind?’ Die kwam niet. Dus toch gekozen voor de naam die mijn man eigenlijk al vanaf het begin wilde gebruiken 😊 Ben benieuwd naar jullie namen!

6 maanden geleden

Reactie op naooomx

Ja! Hier ook al vrij vroeg in de zwangerschap de knoop doorgehakt. Nog wel even over getwijfeld maar toen we de proefdruk van het geboortekaartje binnen kregen met de naam erop, was het helemaal wat we wilden. Nog heel even en dan hoef ik niet meer m’n mond erover te houden 😂😂

6 maanden geleden

Reactie op maria_1234

Ja ik heb dit ook! 8 mei uitgerekend. Bij eerste kindje geen voortekenen (4 ...
Haha hier precies andersom, ik hoop juist mei te halen zodat we allemaal onze ‘eigen geboortemaand’ hebben. Ik was zelf afgelopen zondag jarig, verder zijn we allemaal verdeeld over het jaar (januari, april, (hopelijk) mei, juli en oktober!)

6 maanden geleden

Reactie op trudieelisabeth

Jaaa! Uiteindelijk de knoop doorgehakt maar ik moest even wennen en zat ste ...
Precies dit! Mijn vriend heeft een naam bedacht al vanaf het begin, die ik ook top vond. Maar moest toch zeker weten dat ik niet nóg een betere zou mislopen dus heb alle namenlijsten die ik kon vinden doorgenomen 🤣

6 maanden geleden

Reactie op naooomx

Zoals het nu lijkt hebben we de 2 namen .. andere kinderen hebben ook 2 namen.. Heb het geboortekaartje klaar staan, en af en toe twijfelen we nog ligt, maar het past hier bij de andere namen en zeggen hem expres af en toe 's avonds met bepaalde zinnen hardop.. Beide kinderen kunnen niet wachten totdat ze de naam weten en ik zelf kan ook niet wachten het eindelijk hardop te mogen uitspreken 🥰

6 maanden geleden

Reactie op maria_1234

Ja, wij hebben al best vroeg in de zwangerschap de knoop doorgehakt maar ik ...
Dat ken ik hier ook, wij vinden de naam leuk maar weet gewoon dat veel mensen daar anders over zullen denken. En in principe boeit de mening van een ander ons totaal niet maar toch blijf je die gedachte hebben of zo! Maar komt helemaal goed. Inderdaad wat je zegt als ze er straks is en ze heeft daadwerkelijk de naam dan ben je er helemaal weg van!

6 maanden geleden

Reactie op trudieelisabeth

Jaaa! Uiteindelijk de knoop doorgehakt maar ik moest even wennen en zat ste ...
Heerlijk! Wij waren er na de proefdruk inderdaad ook zeker van! Wat leuk allemaal, benieuwd naar jullie namen en kleintjes 😍

6 maanden geleden

Precies! Als er een schattig koppies is die de naam draagt, dan past het als gegoten🤩

6 maanden geleden

Reactie op naooomx

Wij zijn zeker van de naam! Helaas is mijn schoonvader recent overleden dus we hebben voor hem een proefkaartje gedrukt met de naam erop en deze voor zijn overlijden aan hem gegeven. Hij vond het vreselijk dat hij z'n 2e kleinkind niet mee zou maken, dus het kaartje en de naam houden we helemaal hetzelfde. ❤️ Wel een klein gouden sterretje toegevoegd aan de kaart, want we hebben ons zoontje verteld dat opa naar de sterren is gegaan, dus hij noemt hem nu opa Ster. 💫

6 maanden geleden

Morgen 39 wk 🤩 ik ben zo benieuwd. Ik heb echt om de dag bij wijze van dat ik ne goed voel of juist voorweeën etc heb. Het wisselt maar is daardoor wel vol te houden. Kan niet wachten jullie aankondigingen te lezen of de onze ooit te sturen. Liefs en houd jullie taai

6 maanden geleden

Het is mei, dus vanaf vandaag is het officieel babymaand 🌸🎀 Ergens wil ik dat de nog lekker in m’n buik blijft zitten tot de uitgerekende datum maar aan de andere kant wil ik haar ook graag ontmoeten 💞

6 maanden geleden

Alweer 39 weken en hebben sinds donderdag bedacht de hele tuin open te gooien en aan te pakken. Hele huis is een zooi en keer op keer vol zand, maar volgende week wel een heerlijke tuin🙈🥲 Hoe gaat het daar? Is er gewoon nog geen één kleintje?!

6 maanden geleden

Vanwege hoge bloeddruk word ik eind komende week ingeleid. Ben maandag 39 weken en woensdag (39+2) afspraak in het ziekenhuis voor alle checks. En dan zal het erna wel snel gebeuren! Spannend.. maar blij als ik weet waar ik precies aantoe ben en blij dat ik niet langer als 40 weken hoef want ben kapot!

6 maanden geleden

Reactie op naooomx

Alweer 39 weken en hebben sinds donderdag bedacht de hele tuin open te gooi ...
Oh, hihi jawel hoor! Niet aan gedacht om hier te delen 🤭 Afgelopen maandag is onze zoon en broertje Noud geboren. Zondagochtend ingeleid en maandag nam mijn lichaam de harde buiken en weeën netjes over toen het ballonnetje eruit was gewerkt. Eind van de middag is hij geboren, gezond en wel. 💙

6 maanden geleden

Hier gister bevallen met 38+3! Zo blij 😍

6 maanden geleden

Reactie op Vlieger

Oh, hihi jawel hoor! Niet aan gedacht om hier te delen 🤭 Afgelopen maanda ...
Gefeliciteerd! 🩵💙