173 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op Leannah

Hier gister bevallen met 38+3! Zo blij 😍
Gefeliciteerd! ♥️

6 maanden geleden

Aaaah wat leuk! Gefeliciteerd allemaal! Ik sta ook echt op ontploffen en wil stiekem de kleine man ook in mn armen hebben 😳

6 maanden geleden

Reactie op naooomx

Aaaah wat leuk! Gefeliciteerd allemaal! Ik sta ook echt op ontploffen en wi ...
Haha ja ik ook 🙈

6 maanden geleden

Gister op 04-05-24 is onze dochter Lorelai Lenora geboren met 39+2 weken. 47cm en 3290 gram Was een pittige maar ontzettend mooie badbevalling. Al mijn wensen mbt de bevalling zijn gelukt❤️

6 maanden geleden

Reactie op AAV

Gister op 04-05-24 is onze dochter Lorelai Lenora geboren met 39+2 weken. 4 ...
Gefeliciteerd! 🎀💞

6 maanden geleden

Reactie op AAV

Gister op 04-05-24 is onze dochter Lorelai Lenora geboren met 39+2 weken. 4 ...
Gefeliciteerd met jullie dochter en wat een prachtige naam 🤩 Ik las dat het een intense bevalling was! Hopelijk kun je snel herstellen en genieten van jullie meisje 😘

6 maanden geleden

Even een super random berichtje waarvan ik even niet weet in welk topic te plaatsen. We wensen elkaar altijd een fijne tijd toe met de baby en dat we mogen genieten 🤩 Maar wees niet te streng of teleurgesteld als de babytijd even niet genieten is. Met mijn eerste kindje vond ik het allemaal best pittig en zwaar en hij huilde best veel en ik ben best een onzekere moeder. Soms vond ik het dan lastig als mensen zeiden: lekker genieten! En nu.. zeg ik het zelf ook. Want het is gewoon wat je iemand gunt 🥰 Maar voel jezelf dus geen buitenbeentje als het niet lukt te genieten. Die tijd komt echt wel!!

6 maanden geleden

Ben ik weer 🤣 Hebben jullie ook afwisselend een super goed gevoel en "zin" in de bevalling en dan een ander moment juist het gevoel van pffff eigenlijk kijk ik ertegen op? (Gezonde angst hoor). Hetzelfde dat ik soms écht niet kan wachten de baby te ontmoeten en soms denk dat het rust aan mijn hoofd hebben nu nog wel fijn is. (In hoeverre dat gaat met een peuter thuis).

6 maanden geleden

Reactie op maria_1234

Ben ik weer 🤣 Hebben jullie ook afwisselend een super goed gevoel en "zin ...
Dit herken ik heel erg! Vooral als ik wat krampen ervaar, dan denk ik: oeh dit gaat eigenlijk niet leuk worden he? Haha. Maar ik heb er vooral veel vertrouwen in en ben zo benieuwd hoe het gaat lopen allemaal. Dat helpt

6 maanden geleden

Reactie op maria_1234

Even een super random berichtje waarvan ik even niet weet in welk topic te ...
Wat goed dat je dit hier deelt. Helemaal mee eens. Moeder zijn soms zo streng voor zichzelf. En vertellen elkaar alleen de mooie dingen. Dus als je het zelf anders ervaart of het even minder vind voel je je snel alleen.

6 maanden geleden

Reactie op maria_1234

Ja mega herkenbaar! Echt dat je jezelf verbaast af en toe haha

6 maanden geleden

Reactie op maria_1234

Gefeliciteerd met jullie dochter en wat een prachtige naam 🤩 Ik las dat he ...
Dankjewel! Nou de bevalling was zwaarder omdat we de dagen ervoor buikgriep hadden gehad. Mijn energie was laag. Verder echt een droombevalling gehad! Lief van je dankjewel

6 maanden geleden

Reactie op maria_1234

Ja, dit heb ik ook heeel erg..

6 maanden geleden

Vanacht mega krampen gehad ik dacht is dat het de weeen .. maar nee :( vanochtend wel slijm met bloed verloren dus denk de bloedprop. Nu echt nogsteeds hele gevoelige onderbuik en rug. Straks ziekenhuis voor het plan van inleiden.. misschien dat ze toch nog uit haar zelf komt😊

6 maanden geleden

Reactie op qqww

Vanacht mega krampen gehad ik dacht is dat het de weeen .. maar nee :( vano ...
Zo klinkt het haast wel! Veel succes en geluk 🥰

6 maanden geleden

Ik ben vandaag 40+0 maar ik voel me goed. En heb niet het gevoel dat het staat te gebeuren. (Week 37-39 wel krampen enzo gehad. Nu is het paar dagen weg.) Bij mijn eerste kindje begonnen de weeën direct regelmatig om 04 in de nacht op 40+1 en is hij geboren op 40+2. Ik had zelf altijd het idee dat "tweede kindjes eerder komen" wat indd helemaal niet per se blijkt te kloppen maar dat wist ik niet. Heel nieuwsgierig of ons 2e kindje nog tussen 40 en 40+2 geboren wil worden of dat het later wordt! Als ik me voel zoals nu is wat mij betreft alles goed. Ik word een beetje zenuwachtig nu dat iedere dag de kans groter is. Ik had het fijner gevonden als de bevalling me een beetje zou overvallen en dat je er dan middenin zit meteen. Maar nu ben ik er toch wat meer op aan het voorbereiden en word ik wel zenuwachtig... Toitoitoi iedereen

6 maanden geleden

Whaa wat een stilte hier! Hopelijk alles goed met iedereen. Ik wilde dit topic niet te veel volgooien maar ik moet toch weer mijn gedachten kwijt. 40+3 nu en rond 39+3 was het voor het laatst zeer duidelijk aan het rommelen. Toen strippen afgeslagen. De vk komt deze ochtend en ik had in mijn hoofd pas rond 41 te willen strippen. Benieuwd of ik me na een goed gesprek laat overhalen of niet. Ergens denk ik nu ook in mijn achterhoofd, of voel ik wat? Werd ik wakker van een licht rommelende buik? Ook af en toe het gevoel dat ik de kleine wat minder voel, maar stil is het toch ook niet. Maar wel anders. Als ik dan onzeker ben en manlief laat voelen dan voelt hij haar gelukkig wel gelijk. Benieuwd wat ik straks allemaal bespreek en wat "het plan" wordt. Sorry voor de lange onzinnige braindump. Dan is het maar uit mijn hoofd. Succes iedereen🍀

6 maanden geleden

Reactie op maria_1234

Whaa wat een stilte hier! Hopelijk alles goed met iedereen. Ik wilde dit t ...
Ik zit vandaag op 40+6 en herken wat je zegt.. Ook met het minder voelen. Het wachten op tekenen begint een beetje frustrerend te worden. Al kwam onze eerste met precies 41 weken, dus ik probeer het geduld te bewaren. Als er morgen niets gebeurt dan maandag maar strippen denk ik.

6 maanden geleden

Reactie op maria_1234

Whaa wat een stilte hier! Hopelijk alles goed met iedereen. Ik wilde dit t ...
Hier nu 40+4 en woensdag en donderdag was het na weken rommelen in 1x heel rustig. Voel haar wel bewegen inderdaad, maar rustiger dan normaal. Gisteren was ze weer heel druk, hierdoor hele dag veel harde buiken gehad. 😮‍💨 Mijn eerste was er precies met 41 weken, dus we wachten rustig af. Maandag middag heb ik een afspraak bij de vk om te kijken of ik ontsluiting heb. Ze komen dan begin van de avond mijn vliezen breken, zo heb je de hele nacht om goede weeën te krijgen zei ze. Vind dit ergens wel spannend aangezien de eerste gewoon vanzelf kwam. Dus hoop dat ze vandaag of morgen gewoon komt. ☺️

6 maanden geleden

Reactie op 89Liz

Ik zit vandaag op 40+6 en herken wat je zegt.. Ook met het minder voelen. H ...
Ahh wat spannend! Ik duim voor nu met je mee dat het dan weer met 41 begint (of straks nog spontaan eerder). Succes met wat komen gaat!!