173 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op DCRS

Hier nu 40+4 en woensdag en donderdag was het na weken rommelen in 1x heel ...
Ah voor jou hetzelfde! Dat het allemaal los mag lopen. Zo niet, dan heeft je verloskundige het vast goed ingeschat met wat ze zegt. 😊 Wel spannend inderdaad!

6 maanden geleden

Reactie op maria_1234

Ah voor jou hetzelfde! Dat het allemaal los mag lopen. Zo niet, dan heeft ...
Jaa toch spannend allemaal weer nu het zo dichtbij komt, ondanks dat het de tweede is. 🙈 Ik hoop dat we snel onze baby’s mogen ontmoeten ☺️

6 maanden geleden

Ik heb wel een beetje het zelfde. Al weken veel voorweeen en harde buiken. Ook al een paar keer gedacht dat de bevalling begon. De voorweeen waren zelfs al zo sterk dat de oppas voor eerste zoon al gebeld was. Maar helaas het zet steeds niet door. Ik ben nu 40+1. En begin echt wat ongeduldig te worden. Ik weet dat het best nog even kan duren, maar had sterk het gevoel dat dit kindje eerder zou komen. Mijn oudste zoon is met 40+2 geboren. Komende donderdag heb ik weer een afspraak bij de VK, ze gaan dan ook kijken of strippen kan. Ik hoop zo dat dat niet nodig is. Bijzonder trouwens dat jullie vk bij jullie thuis komt om te strippen.

6 maanden geleden

Reactie op Iris A

Ik heb wel een beetje het zelfde. Al weken veel voorweeen en harde buiken. ...
Ik zit bij een kleinschalige praktijk en die komen bepaalde dagen aan huis als je dat fijn vind. Andere dagen kun je naar de praktijk komen.

6 maanden geleden

Reactie op Iris A

Ik heb wel een beetje het zelfde. Al weken veel voorweeen en harde buiken. ...
Hopelijk zet het eerder door en anders succes donderdag🍀

6 maanden geleden

Ik was zaterdag precies 40 weken. Donderdag kreeg ik een ballonnetje en vrijdag de hele dag medicatie, en vrijdagavond nog een ballonnetje omdat er maar niets gebeurde. Savonds begon het te rommelen. Om 12.10 braken mijn vliezen en om 02.23 is onze Jip geboren. Het was met recht een stormbevalling en ontzettend heftig, maar we genieten volop van onze prachtige zoon! Voor iedereen die nog aan het wachten is.. heel veel succes💙

6 maanden geleden

Reactie op Rieknola

Ik was zaterdag precies 40 weken. Donderdag kreeg ik een ballonnetje en vr ...
Gefeliciteerd!! En wat een leuke naam ook 💖 Succes nog voor de rest met de laatste loodjes!

5 maanden geleden

Reactie op maria_1234

Ahh wat spannend! Ik duim voor nu met je mee dat het dan weer met 41 begin ...
Hij is inderdaad met precies 41 weken geboren, op moederdag :) Hoe vergaat het jullie?

5 maanden geleden

Reactie op 89Liz

Hij is inderdaad met precies 41 weken geboren, op moederdag :) Hoe vergaat ...
Wat goed, gefeliciteerd! Onze dochter is ook met 41+0 geboren op 15 mei. Her ging snel en thuis en daar ben ik erg dankbaar voor. We doen het allemaal super goed en deze kraamperiode zit ik wel op een roze wolk.🤩 En hoe is het met jullie?

5 maanden geleden

Ben ik ook weer! Onze zoon George is 06/05/24 geboren. Hij woog 3850 gr en was 52 cm. Heb een kort maar krachtige bevalling gehad en we maken het super! De kleine man is nu alweer 4 weekjes en groeit echt als kool! Doordat die zo goed drinkt (en poept en plast, niet normaal!) heeft die sinds vorige week ook echt wel last van z’n darmpjes.. Dat is dus wat minder, hopelijk snel voorbij! Hoop dat jullie bevallingen goed zijn verlopen en fijn aan het knuffelen zijn met jullie wondertjes

3 maanden geleden

Vannacht werd mn kleine wakker door zijn eigen scheet ;D