21 Reacties

3 maanden geleden

Hier waren ze donker grijs/blauw, ze worden nu lichter van kleur, wel grijs/blauw. Ik denk dat dat zo blijft, grote broer heeft ook deze kleur. (Man en ik hebben groenige ogen)

3 maanden geleden

Hier vanaf de geboorte al grote donkerbruine kijkers 😍

3 maanden geleden

Wat grappig! Hier is de grootste kans ook op bruin (beide ouders donkere ogen) maar so far zie ik het nog niet ontstaan

3 maanden geleden

Hier worden ze steeds lichter blauw!

3 maanden geleden

Van donkerblauw naar lichtblauw/grijs

3 maanden geleden

Bruine kijkers (net als wij) 🧸

3 maanden geleden

Reactie op Maanlicht

Bruine kijkers (net als wij) 🧸
Vanaf de geboorte al of zijn ze nu al veranderd naar bruin?

3 maanden geleden

Reactie op Leannah

Wat grappig! Hier is de grootste kans ook op bruin (beide ouders donkere og ...
Wij hebben ook allebei bruine ogen, maar allebei onze kinderen hebben blauwe ogen. Kleine kans dat dat gebeurt, maar het kan wel! Andersom schijnt bijna niet voor te komen.

3 maanden geleden

Bij geboorte licht grijs en nu lichtbruin

3 maanden geleden

Hier blauw/grijs mijn zoontje had dat ook nu is die 3 en heeft nu groene ogen

3 maanden geleden

Hier zijn ze al een stuk lichter geworden. Links is met 1 week oud en rechts 11 weken.

3 maanden geleden

Reactie op Leannah

Vanaf de geboorte al of zijn ze nu al veranderd naar bruin?
Vanaf de geboorte donkerblauw! Maar leek al vrij snel bruin te worden :)

3 maanden geleden

Ze worden nu wat lichter. Maar bij mijn oudste werden ze eerst ook heel blauw toen met 8 maanden groen en toen ze bijna 2 werd toch nog bruin ! Ik wacht dus nog zoetjes af wat dit gaat worden.

3 maanden geleden

Wat grappig dat er zoveel verschil zit in hoe snel dat gaat dan! Leuk! Dan houden we het nog even spannend voorlopig haha

3 maanden geleden

Blauw is wel wat lichter geworden, en soms denk ik wat groen te zien vanuit een bepaalde hoek. Ik zelf heb groene ogen, mijn vried blauwe.

3 maanden geleden

Blauw is lichter aan t worden hier!

3 maanden geleden

Bij mij ook grijzer aan het worden. Hij is 9,5 week

3 maanden geleden

Bij geboorte waren ze wat onduidelijk donkerblauwig, nu begint er toch wel een bruim zweempje door te komen. Zijn zus en ik hebben blauwe ogen, papa bruine.

3 maanden geleden

Bij de geboorte donker blauw nu bruine ogen.

2 maanden geleden

Blauw met geboorte en daarna werden ze grijs/blauw, grijs/bruin en nu bruin/groenig met blauw randje. Weet iemand wat dat is? Dat blauwe rand? Of gaan ze nog veranderen? Ben erg benieuwd