Wij zijn sinds deze week gestart met KMA voeding op advies van de kinderarts. Onze dochter komt namelijk weinig aan (14 weken oud en 3200 gram). Samen met andere klachten die ze heeft dacht de kinderarts dat dit KMA kon zijn.
De kinderarts zei dat je binnen 2 dagen verschil moet zien bij je kindje als je overstapt op KMA voeding.
Wij zien inderdaad verschil maar helaas geen positief verschil. Onze dochter huilt veel meer, wil niet meer slapen overdag en heeft meer last van reflux sinds we gestart zijn met de KMA voeding. Ook lukt het in de nacht veel moelijker om haar weer in slaap te krijgen. We zijn afgelopen nacht een uur bezig geweest voor ze weer sliep na de nachtvoeding. We dikken de voeding al in met johannesbroodpitmeel op advies van de arts. Ze doet dan ongeveer 20 minuutjes over de fles dus drinkt ook niet te snel lijkt me. Ze drinkt de flessen ook goed leeg.
Andere mama's die ervaring hebben met KMA voeding; hoe snel zagen jullie verschil bij je kindje? Of heeft iemand een idee waardoor ze nu onrustiger is?
Misschien ben ik gewoon te ongeduldig. Ik maak me vooral zorgen omdat ze nu bijna niet slaapt en veel huilt dat ze weer meer gaat afvallen.