16 Reacties
2 maanden geleden
Yes hier ook last van! Moet wel zeggen dat ik tijdens de zwangerschap +30 kg erbij heb gekregen, en 20kg is blijven hangen. Heb ook snel last van mijn voeten bij veel lopen/staan. Mijn hakken waren tijdens de zwangerschap zelfs gevoelloos geraakt door de kilos.
Denk zelf een vorm van overbelasting, in combinatie met gewrichten die weker worden door de hormonen (tijdens de zwangerschap).
2 maanden geleden
Ik heb er ook heel erg last van, 23 kilo aangekomen en nu nog 12 kilo wat eraf moet.. maar precies ook sochtends als ik uit bed stap en van de trap loop en hurken etc..
2 maanden geleden
Ik heb hier ook last van. Ik het sowieso snel last mijn mijn knieën maar het is na mijn bevalling een stuk erger geworden. ‘s ochtends de trap aflopen, hurken en op mijn knieën zitten doet vooral erg veel pijn. Ik hoop dat het snel overgaat
2 maanden geleden
Reactie op Keeley
Ja ik ook. Sinds ik collageen slik gaat het wat beter. Al mijn zwangerschap ...
Waar helpt dit allemaal voor?? Collageen slikken gewoon supplement of iets wat je dan slikt
2 maanden geleden
Wat herkenbaar.
Mijn zoon is 12 weken en ik heb ook bjjzonder last van mjjn knieën. Vooral opstaan uit bed, bank, traplopen of gehurkte positie.
2 maanden geleden
Ik heb hier ook last van, maar mijn man ook! 😂 Wij voeden onze kleine vaak met een kussen op schoot, en leggen/zetten hem ook wel vaak voor ons neer. Dus ik heb het idee dat het bij ons daar vandaan komt naast het vele tillen etc
2 maanden geleden
Geven jullie nog borstvoeding?
Bij mijn oudste kwam het door de borstvoeding en de hormonen die daarbij horen, de pijn in de knieen en polsen werd steeds erger. Ik kreeg last van mijn gewrichten en zenuwen, toen ik eenmaal de link legde ben ik gestopt met de borstvoeding en verdwenen alle pijntjes als sneeuw voor de zon.
Voor nu valt de pijn nog mee, bij mijn oudste was het rond de 2 maand in ieder geval al wel erger met de pijn in de knieen. Ik heb nu alleen erg last van mijn tanden. Mijn zenuwen in mijn mond zijn overgevoelig 😭
één maand geleden
Ik heb er ook enorm last van. Osteopaat gaf aan dat dit waarschijnlijk komt omdat er echt nog wel vocht in je lichaam zit na de zwangerschap. Niemand die het verwacht, maar je nieren krijgen een flinke opdonder na de bevalling. Moeten wennen aan meer ruimte en dat is de link met het vocht. Ik moet op mijn vochtinname letten en bij voorkeur warm water (thee) drinken. En echt: ik heb minder last als ik veel thee drink. Merk het dus ook direct als ik te weinig gedronken heb.
één maand geleden
Ja ik had hier ook erg last van! Ben ervoor naar de fysio geweest en na een paar behandelingen heb ik nu geen pijn meer.