15 Reacties

14 dagen geleden

Ons kindje slaapt met een knuffeldoekje. Ze vind het met slapen fijn om iets op haar hoofd te hebben, valt dan ook makkelijker in slaap. Wel een tip ook!

14 dagen geleden

Echt een knuffeltje bij de oudste pas een jaar. Knuffeldoekje liggen er al een stuk of 5 in bed 😅

14 dagen geleden

Reactie op Naomi van Dijk

Ons kindje slaapt met een knuffeldoekje. Ze vind het met slapen fijn om iet ...
Oh top mijn dochtertje heeft overdag haar knuffeldoekje de hele dag al bij haar. Zal straks eens kijken hoe ze er mee slaapt 😊

14 dagen geleden

Onze zoon is van 1 mei en hij slaapt al vanaf dag 1 met een happy horse konijn. Vanaf een maand of 3 begon hij het konijn echt te pakken en nu knuffelt hij er ook echt mee🥰

14 dagen geleden

Ik vond het ook spannend maar sinds hij 4,5 maand is toch aan toegegeven. Hij vind het heel fijn en doet het knuffeltje op zijn hoofd leggen. Valt zo makkelijk in slaap.

14 dagen geleden

Lees veel over het knuffeltje bij het hoofd. Hoe leggen jullie het knuffeltje dan neer. Echt op het hoofd, of boven het hoofd er tegenaan?

14 dagen geleden

Hoe slaapt jullie kind met een knuffel(doekje), zodra ik m geef wordt ie helemaal wild omdat ie t gaat opeten/in zn mond stopt 😆 heel heel soms friemelt die er mee.

14 dagen geleden

Hier vanaf ongeveer 3,5mnd toen we gestopt zijn met inbakeren. Hij friemelt aan zn knuffel “gooit” er mee in de bed en een been of oor ligt soms op zn hoofd vind ie fijn denk ik.

14 dagen geleden

Hier slaapt ze al een paar maanden met een happy horse knuffel doekje.

14 dagen geleden

Mijn dochtertje slaapt sinds ze 4 maanden is met een knuffeltje (Jellycat knuffeldoek). Maar zodra ze slaapt, haal ik hem weg.

14 dagen geleden

Hier ook een happy horse knuffel. We laten nu het knuffeldoekje ook bij der liggen (ze is nu 5 maanden). Daarvoor haalde we hem soms wel weg maar de laatate tijd niet meer.

14 dagen geleden

Reactie op BloeiendeSprankel259755

Lees veel over het knuffeltje bij het hoofd. Hoe leggen jullie het knuffelt ...
Nee echt volledig op het hoofd. Als het knuffeltje een vierkant is als je hem helemaal uitlegt, en dan pontificaal op zijn hoofd.. doet ie vaak zelf hoor. Ik reik hem het knuffeltje aan en hij gooit hem uiteindelijk zo op zijn gezicht. Ik vond het maar niks, maar ik heb gemerkt dat hij hem er zelf vanaf kan krijgen of zijn hoofd paar keer opzij doet zodat zijn gezichtje meer vrij komt te liggen.

13 dagen geleden

Hier ook een happy horse knuffel doekje. Vanaf ongeveer 7 maanden mag een kindje met een knuffel slapen

13 dagen geleden

Mijn zoontje slaapt vanaf 4 maanden met een happy horse knuffeldoekje! Hij friemelt er aan en wrijft er mee in zn gezicht, als hij snachts zijn speen kwijt is sabbelt hij op de knuffel. 😅 merk wel dat hij nu echt iets nodig heeft in zijn hand om in slaap te vallen.

13 dagen geleden

Hier een knuffel van 25 cm… met snorharen die heb helpen in slaap te vallen als sinds 3,5 maand maar alleen overdag met babyfoon camera en in de nacht haal ik m weg