17 Reacties
2 jaar geleden
Als je die van Woezel en Pip bdlt wel ja, net zoals de vorige keer gekregen bij de termijnecho
2 jaar geleden
Reactie op molOfOneBoy
Als je die van Woezel en Pip bdlt wel ja, net zoals de vorige keer gekregen ...
Was nu trouwens geen koffertje maar een cadeautas
2 jaar geleden
wij kregen beide keren bij de termijn echo een tas mee met wat kleine extraatjes, reclame en info foldertjes. zat niet echt verschil in
2 jaar geleden
Ik heb ook de Woezel & Pip cadeautas gehad. Weet niet meer precies wat er bij zat, sowieso veel reclamefolders en ik denk ook een knuffeltje en sokjes. De sokjes waren ook reclame vanuit een lokale kinderopvang.
Wel leuk en heb wel wat gehad aan de reclamefolders 😊
2 jaar geleden
de koffer kreeg ik ook in 2020. nu kreeg ik een woezel en pip tas met wat folders , en wat kleine dingetjes erin.
2 jaar geleden
Bij mijn eerste afspraken waren er twijfels of alles wel goed zat. Toen zag ik haar die tas terug zetten in de kast 🙈 Echt een stom gebaar vond ik!
Daarna kreeg ik ‘m niet meer, maar heb ik er om gevraagd en toen alsnog gekregen. Er zit nu veel meer reclame in en minder spulletjes dan twee jaar geleden.
2 jaar geleden
Reactie op jms90
ik wist niet eens dat je wat kreeg van de verloskundige.. is dit gebruikeli ...
Nee verschilt per verloskundige denk ik, bij ons krijg je ook niets. Alleen een paar folders over medicijngebruik bij de zwangerschap en testen enz.
2 jaar geleden
Reactie op Eevee_
Bij mijn eerste afspraken waren er twijfels of alles wel goed zat. Toen zag ...
weet niet of het een stom gebaar is. waarschijnlijk is het voor veel vrouwen pijnlijk als het mislukt en als og zo een tas krijgen