17 Reacties

2 jaar geleden

Als je die van Woezel en Pip bdlt wel ja, net zoals de vorige keer gekregen bij de termijnecho

2 jaar geleden

Reactie op molOfOneBoy

Als je die van Woezel en Pip bdlt wel ja, net zoals de vorige keer gekregen ...
Was nu trouwens geen koffertje maar een cadeautas

2 jaar geleden

wij kregen beide keren bij de termijn echo een tas mee met wat kleine extraatjes, reclame en info foldertjes. zat niet echt verschil in

2 jaar geleden

ik heb een koffertje van woezel en pip gekregen.

2 jaar geleden

In 2020 en koffer van W&P en nu een tas van W&P. In het Antonius ziekenhuis gekregen beide keren.

2 jaar geleden

In 2022 en deze zwangerschap allebei de keren na goede vitaliteitsecho een tas van Woezel en Pip gekregen met wat spulletjes en reclamefoldertjes.

2 jaar geleden

In 2021 kreeg ik ook zo’n koffer. Nu kreeg ik bij de termijnecho één kadotas.

2 jaar geleden

Ja hier ook bij 11 weken ofzo een kadotas van Woezel en Pip gekregen

2 jaar geleden

Reactie op Nathaliiieee

wij kregen beide keren bij de termijn echo een tas mee met wat kleine extra ...
Hier hetzelfde, gewoon een plastic tas met wat reclame en rommeltjes erin, beide keren.

2 jaar geleden

Ik heb ook de Woezel & Pip cadeautas gehad. Weet niet meer precies wat er bij zat, sowieso veel reclamefolders en ik denk ook een knuffeltje en sokjes. De sokjes waren ook reclame vanuit een lokale kinderopvang. Wel leuk en heb wel wat gehad aan de reclamefolders 😊

2 jaar geleden

de koffer kreeg ik ook in 2020. nu kreeg ik een woezel en pip tas met wat folders , en wat kleine dingetjes erin.

2 jaar geleden

helaas hier nooit zo koffertje gekregen. kreeg nu wel een woezel pip tasje met boekjes en kleine dingetjes. niet heel boeiend ofzo wel lief!

2 jaar geleden

ik wist niet eens dat je wat kreeg van de verloskundige.. is dit gebruikelijk? ga er niet om vragen

2 jaar geleden

Hier niks gekregen,, twijfel of dit wel zo was bij mijn vorige zwangerschap🤔

2 jaar geleden

Bij mijn eerste afspraken waren er twijfels of alles wel goed zat. Toen zag ik haar die tas terug zetten in de kast 🙈 Echt een stom gebaar vond ik! Daarna kreeg ik ‘m niet meer, maar heb ik er om gevraagd en toen alsnog gekregen. Er zit nu veel meer reclame in en minder spulletjes dan twee jaar geleden.

2 jaar geleden

Reactie op jms90

ik wist niet eens dat je wat kreeg van de verloskundige.. is dit gebruikeli ...
Nee verschilt per verloskundige denk ik, bij ons krijg je ook niets. Alleen een paar folders over medicijngebruik bij de zwangerschap en testen enz.

2 jaar geleden

Reactie op Eevee_

Bij mijn eerste afspraken waren er twijfels of alles wel goed zat. Toen zag ...
weet niet of het een stom gebaar is. waarschijnlijk is het voor veel vrouwen pijnlijk als het mislukt en als og zo een tas krijgen