21 Reacties

2 maanden geleden

ik volg even! ik heb dit namelijk ook (phillips avent kolf) ik dacht vandaag misschien zuigen ze niet krachtig genoeg ofzo? geen idee. maar ik volg 😅

2 maanden geleden

Ik had dit ook eens bij de eerste en dit is de tweede keer nu dat ik er tegenaan loop. Ik kreeg bij de eerste het advies om door te kolven, de vorst en te masseren onder de douche bijvoorbeeld.

2 maanden geleden

Reactie op Annie1979

Ik had dit ook eens bij de eerste en dit is de tweede keer nu dat ik er teg ...
Ik bedoelde de borsten te masseren. Ik heb de baby op schoot.

2 maanden geleden

Hand kolf kan ook wonderen doen 🙌🏻

2 maanden geleden

Als fulltime kolver is 10 minuten per borst voor mij echt niet genoeg om de borst leeg te krijgen. Dus misschien werkt het voor jou ook wel om langer te kolven. Eventueel kan power kolven hier ook bij helpen. Dat doe ik zelf af en toe ook als ik harde plekken heb en mijn borsten niet goed leeg gaan. Daarnaast kan de handkolf inderdaad ook helpen zoals al eerder gezegd.

2 maanden geleden

Reactie op natasjafab

Als fulltime kolver is 10 minuten per borst voor mij echt niet genoeg om de ...
Dank je wel! Alleen krijg ik er na 10 minuten niets meer uit. Ook als ik de tsr opnieuw laat opwekken. Je andere tips ga ik proberen!

2 maanden geleden

Reactie op Annie1979

Ik bedoelde de borsten te masseren. Ik heb de baby op schoot.
Oh ja goeie, thanks!

2 maanden geleden

Reactie op DJMJ

Hand kolf kan ook wonderen doen 🙌🏻
Heb ik ook van meerdere vrouwen gehoord, gebruik ik die dan na het elektrische kolven of in plaats daarvan?

2 maanden geleden

Ik heb zo’n tril apparaatje dat helpt altijd goed. Bekijk Vulpes Goods® BabyCare - Borstmassage Apparaat - Borstvoeding Stimulatie - Borstschelp - Borstkolf - 2-in-1 Warmte & Vibratie - Verstopte kanalen - Mastitis - Stimuleert bij Borstvoeding & Kolven op: https://www.bol.com/nl/p/vulpes-goods-babycare-borstmassage-apparaat-borstvoeding-stimulatie-borstschelp-borstkolf-2-in-1-warmte-vibratie-verstopte-kanalen-mastitis-stimuleert-bij-borstvoeding-kolven/9300000123209361?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Deze maar dan op Ali besteld

2 maanden geleden

Reactie op jdyjngrdn

Heb ik ook van meerdere vrouwen gehoord, gebruik ik die dan na het elektris ...
In plaats daarvan. Meestal zet ik tegelijkertijd de elektrische kolf dan op de andere borst zodat ik niet daarna ook nog met de andere borst bezig moet.

2 maanden geleden

Reactie op jdyjngrdn

Heb ik ook van meerdere vrouwen gehoord, gebruik ik die dan na het elektris ...
Ik zou het dan in plaats doen. Ik deed toen om en om. Ene keer elektrische en ene keer met de hand.

2 maanden geleden

Ik kolf 20 minuten, anders zijn mijn boobies ook niet leeg. Ook heb ik ook een handkolf (die van medela) die werkt ook mega goed. Dus misschien afwisselen?

2 maanden geleden

Bij mij helpt het om 10 min/kant en vervolgens nog 5 min /kant te kolven

2 maanden geleden

Heb je wel de juiste maat borstschild die voor je werkt? Qua maat tepel moest ik nml 21mm (heb ook de maxi swing), maar met de 24mm leegde ik mn borsten veel beter!

2 maanden geleden

Reactie op Taurus1994

Ik kolf 20 minuten, anders zijn mijn boobies ook niet leeg. Ook heb ik ook ...
Die ga ik ook aanschaffen na alle tips, bedankt!

2 maanden geleden

Reactie op Sannydraatje

Bij mij helpt het om 10 min/kant en vervolgens nog 5 min /kant te kolven
Bedoel je eerst 10 minuten en dan een pauze en daarna weer 5?

2 maanden geleden

Reactie op Nicole1306

Heb je wel de juiste maat borstschild die voor je werkt? Qua maat tepel moe ...
Ja goed dat je het zegt, ik heb altijd met maat 24 gekolfd en vandaag 21 geprobeerd. Leek niet heel veel te doen. Maar het lijkt er alsnog op dat er niet goed vacuüm gezogen wordt op 1 borst. Vreemd he?

2 maanden geleden

Ik herken dit ook met de Elvie Stride. De enige kolf waarbij ik het idee had dat alles leeg werd gekolfd is de ziekenhuis kolf medela symphony. Ben aan het denken om die maar weer te huren voor de komende tijd!

2 maanden geleden

Reactie op jdyjngrdn

Ja goed dat je het zegt, ik heb altijd met maat 24 gekolfd en vandaag 21 ge ...
Ja gek! Zeker dat die de ene wel doet en de andere minder. Heeft die het altijd niet goed gedaan? Anders zou je misschien ook kunnen kijken of het membraam niet beschadigd is? Ik heb als er nog een beetje water tussen het membraam zit hij ook minder goed vacuum zuigt.

2 maanden geleden

Reactie op jdyjngrdn

Bedoel je eerst 10 minuten en dan een pauze en daarna weer 5?
Ja. Maar ik kolf al sinds het begin 1 kant per keer en kan zo dus gelijk weer verder. Dat is ontstaan omdat ik van het ziekenhuis maar 1 kolf setje per dag mocht hebben