21 Reacties
2 maanden geleden
Als fulltime kolver is 10 minuten per borst voor mij echt niet genoeg om de borst leeg te krijgen. Dus misschien werkt het voor jou ook wel om langer te kolven. Eventueel kan power kolven hier ook bij helpen. Dat doe ik zelf af en toe ook als ik harde plekken heb en mijn borsten niet goed leeg gaan. Daarnaast kan de handkolf inderdaad ook helpen zoals al eerder gezegd.
2 maanden geleden
Ik heb zo’n tril apparaatje dat helpt altijd goed.
Bekijk Vulpes Goods® BabyCare - Borstmassage Apparaat - Borstvoeding Stimulatie - Borstschelp - Borstkolf - 2-in-1 Warmte & Vibratie - Verstopte kanalen - Mastitis - Stimuleert bij Borstvoeding & Kolven op: https://www.bol.com/nl/p/vulpes-goods-babycare-borstmassage-apparaat-borstvoeding-stimulatie-borstschelp-borstkolf-2-in-1-warmte-vibratie-verstopte-kanalen-mastitis-stimuleert-bij-borstvoeding-kolven/9300000123209361?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
Deze maar dan op Ali besteld
2 maanden geleden
Reactie op jdyjngrdn
Heb ik ook van meerdere vrouwen gehoord, gebruik ik die dan na het elektris ...
In plaats daarvan. Meestal zet ik tegelijkertijd de elektrische kolf dan op de andere borst zodat ik niet daarna ook nog met de andere borst bezig moet.
2 maanden geleden
Ik kolf 20 minuten, anders zijn mijn boobies ook niet leeg. Ook heb ik ook een handkolf (die van medela) die werkt ook mega goed. Dus misschien afwisselen?
2 maanden geleden
Bij mij helpt het om 10 min/kant en vervolgens nog 5 min /kant te kolven
2 maanden geleden
Heb je wel de juiste maat borstschild die voor je werkt? Qua maat tepel moest ik nml 21mm (heb ook de maxi swing), maar met de 24mm leegde ik mn borsten veel beter!
2 maanden geleden
Reactie op Nicole1306
Heb je wel de juiste maat borstschild die voor je werkt? Qua maat tepel moe ...
Ja goed dat je het zegt, ik heb altijd met maat 24 gekolfd en vandaag 21 geprobeerd. Leek niet heel veel te doen. Maar het lijkt er alsnog op dat er niet goed vacuüm gezogen wordt op 1 borst. Vreemd he?
2 maanden geleden
Reactie op jdyjngrdn
Ja goed dat je het zegt, ik heb altijd met maat 24 gekolfd en vandaag 21 ge ...
Ja gek! Zeker dat die de ene wel doet en de andere minder. Heeft die het altijd niet goed gedaan? Anders zou je misschien ook kunnen kijken of het membraam niet beschadigd is? Ik heb als er nog een beetje water tussen het membraam zit hij ook minder goed vacuum zuigt.
2 maanden geleden
Reactie op jdyjngrdn
Bedoel je eerst 10 minuten en dan een pauze en daarna weer 5?
Ja. Maar ik kolf al sinds het begin 1 kant per keer en kan zo dus gelijk weer verder. Dat is ontstaan omdat ik van het ziekenhuis maar 1 kolf setje per dag mocht hebben